Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Någon som ser något? Spökstreck? Kan det bli sådär utan att man är gravid?
Någon som ser något? Spökstreck? Kan det bli sådär utan att man är gravid?
Hjälp! Var tvungen att gå upp nu mitt i natten och göra test då jag har så ont i brösten att jag inte kunde sova på magen. Inte ens NÅN gång under min förra graviditet var det såhär. Jag har aldrig NÅGONSINN ont i brösten. Plus flytningar och molvärk i magen i 8 dagar. Alltså. Jag vet typ att jag är gravid... och det är inget önsketänkande heller för det här är inte planerat! Vet alltså inte när jag hade ÄL.
Var tvungen att göra två test och båda såg ut såhär, kändes mer som "blänk" på ytan än färg. Men att båda blev så?? Är det fel på dem?
På söndag! Tagit ett tredje men det verkar svagare än dom 2 första.. orolig.. men kanske för att det inte är morgonurin och allt för utspätt? Ska testa CB digital det första jag gör imorgon bitti.
Jag är säker på att det fomms nåt iaf
Jag ser ett skuggigt plus
Bilden kom inte med
Fast då hade du ju ägglossning tidigare än du trott. Man kan inte få positivt samma dag som ägget fäster, vilket det tidigast gör 5 dagar efter ägglossning då det måste hinna komma till ett visst stadie i utvecklingen innan det kan fästa, och det tar 5-7 dagar.
Bilderna kom inte med nyss men så här såg det ut
Dom första va i fredags och dom andra va i lördags och sen även ett digitalt
En tydligare bild kanske? Har en son på 10 månader så inget planerat
Jag ser! :) ser lovande ut! :)