• frestelsen

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

hggeli skrev 2017-04-14 13:18:07 följande:

Åh ja. Ja det är helt klart ett streck även i verkl. Men är så rädd det ska vara typ ett spökstreck. Nån som vet hur det är med dessa test? Har ni fått mkt spökstreck?

De är bra tycker jag, så länge man kollar inom tid. Inte efter 5 minuter för då lan de bli färgrester och torkstreck
  • frestelsen
    Skrutt 83 skrev 2017-04-16 08:32:48 följande:

Men det är verkligen HELT färglöst!! Bara grått.. så gissar att det bara är skåran..

Kanske för skåran som du säger. O så syns de för de blir blött. Så fick jag jämt på tl.

Men de är ju inte för sent än för plus. Sen tycker jag tl är ganska sena, köp hem från billiga tester:)
  • frestelsen
    Skrutt 83 skrev 2017-04-16 08:58:31 följande:

Tycker du dem är sega?? För mig har dem alltid visat väldigt tidigt på äl+9 för mig. Har gett upp för denna månad och ställt in mig på försök i maj och förhoppningsvis bebis i januari

Segare än både cb och billiga tester, för mig och sett fler som haft så med.

Fast äl+9 är tidigt.. ägget behöver inte ens fäst än. Ägget fästet som tidigast äl+5 men kan ske till äl+10
  • frestelsen
    Nykär15 skrev 2017-04-16 10:36:12 följande:

Jag tycker tvärtom! Aldrig gett mig spök och sett tidigt, alltid från äl+10 och denna gången redan på äl+9! Enda jag litar på. Om man vill ta ett annat skulle jag säga Predictor Early :)

Ja är ju helt olika tydligen för olika personer. Jag har fått massa spök på tl. På billiga plussa jag på äl+9 så man såg bra men då va även cb plus
  • frestelsen
    Nykär15 skrev 2017-04-20 13:07:47 följande:

Lite kul bild på starkt hormon som omväxling :)

Visst är de härligt när man kämpat:)

Tror jag tog mitt sista test i v. 7 typ.

Kan fortfarande känna sug på att köpa hem test o pröva haha (v.30) värsta missbrukan då liksom
  • frestelsen
    Snorhyveln skrev 2017-04-22 09:28:19 följande:

Nu börjar jag gro lite mer på det.

Tog ett CB nu på morgonen som visade detta :D

Så de verkar ju gå åt rätt håll då CBs känslighet är 50mmol och Apoteket hjärtats 25. :)

Tog ett hjärtats i samma kiss och fick de här:

Konstigt?!

Cb är med 25 och de brukar va tydligare än vissa stickor/stavar
  • frestelsen
    Snorhyveln skrev 2017-04-22 10:47:42 följande:

Ok. Läste på hjärtats hemsida. De kanske har skrivit fel.

Men vad tror du?

Du är gravid:)
  • frestelsen
    Snorhyveln skrev 2017-04-22 16:08:23 följande:

Mm.. nojig! Känner ingenting förutom Varmhetskänsla överallt, svagt ömma bröst o ev lite molgrejande.

Tidigare i veckan så kändes de som riktig mol, jätteömma bröst.. :S

Inte så hög halt hormon än:) de kommer eller så slipper du massa jobbiga symtom. Är själv i v. 30 o mått väldigt dåligt denna grav.. illamående from hell, foglossning från v. 10..

Så alla graviditeter är olika:) Grattis till plus
  • frestelsen
    Trettitvå skrev 2017-04-23 16:25:03 följande:

Jag kanske har fel men står det inte något i beskrivningen att när det blir en sådan där markering så har testet inte fungerat eller något har blivit fel under själva provtagningen? =)

Det är cb digital utan veckor. Dvs det visar bara ett plus eller ett minus så tror du blandar ihop med de Testen som det står gravid eller inte gravid på:)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester