• frestelsen

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

strumpan123 skrev 2017-04-30 02:16:57 följande:

Ser lite starkare ut nu inatt, stämmer inte dom här testen får jag fnatt. PE fick ett knappt synbart streck dock liite över tiden, man kan ju se skåran där färgen ska vara jämt men tyckte mig ana liiite färg eller inbillning..

Sorry för många bilder

Jag skulle tolka de som spök då pe inte visar.
  • frestelsen
    barn02och10 skrev 2017-05-02 08:31:57 följande:

När vågar man ta ett cb digitalt för att "bekräfta"? Såhär ser dagens cb plus ut!

Ikväll:) eller håll dig i 4 timmar nu:) köp ett 2-pack så kan du ta ett imorgon om de inte slog över, men de tror jag:)

Grattis
  • frestelsen
    GlitterLina skrev 2017-05-09 07:37:00 följande:

Dem ökar i styrka!!!

Du är gravid men bör bli undersökt om Testen inte ökar markant! De kan sitta i äggledaren. Hoppas de är en normal gravidotet
  • frestelsen
    GlitterLina skrev 2017-05-09 08:54:44 följande:

Hoppas du har fel :( då jag resan opererat bort min högra äggledare då en graviditet satt där för två årsen..

Ja hoppas verkligen det är en normal grav. Men du bör ju kolla upp. Tänker eftersom du blöder med:/ för resten ökar ju.

Håller mina tummar för dig
  • frestelsen
    GlitterLina skrev 2017-05-09 11:58:12 följande:

Fick en tid till gyn nu på torsdag kl 9

Jag e så förvirrad..

Skönt! hoppas de är en helt vanlig grav
  • frestelsen
    GlitterLina skrev 2017-05-11 12:21:05 följande:

Ni som följt mina tester när jag hade blödning...

Nu har jag varit på gyn! Hon gjorde vul & titta men kunde inte just nu se nån prick/graviditet. Dock smärta det väldigt mycket på höger sida, den sidan där jag opererat bort äggledaren.. hon trodde att blödningarna berodde på antingen ett missfall men hon tyckte det va konstigt då jag inte har haft ont! Eller att det e en tidig graviditet som inte går att se än.. eller även att hon misstänker ett utomkvedshavandeskap! Så de ville hålla kolla på mig & de gjorde ett hcg blodprov idag. & ska tillbaka på måndag & ta ett nytt hcg blodprov & tillbaka på tisd för ny gynundersökning me vul..

Skönt att de följer upp dig. Hoppas på det bästa
  • frestelsen
    Skrutt 83 skrev 2017-05-13 07:32:58 följande:

Tack för input och stort grattis till ditt plus! Våra ser ju ut att vara ungefär lika. Ja så har mina spök också varit tidigare, måste vinklas på annat sätt. Detta känns även mycket blåare. Dock har alltid testlagret visat tydligt för mig förut men kanske visar dem senare än cb. Hoppas så sjukt mkt men så rädd att bli besviken.. här är ytterligare ett par bilder:

Blir ju sjukt besviken om man kan få såhär tydliga Spökstreck :(

Jag ser ett plus. Du kan ju tyvärr inte göra mer än vänta o se. Men tycker du ska testa cbs tidiga imorn:)
  • frestelsen
    Skrutt 83 skrev 2017-05-13 08:24:24 följande:

Nu när det torkat är det fortfarande tydligt blått och syns i alla vinklar och ljus. Kan Spökstreck vara så tydliga? Någon annan som fått plus på cb men neg på annat test och sen varit gravid?

O när jag ser de här är jag mer övertygad om att det är ett plus:)
  • frestelsen
    Skrutt 83 skrev 2017-05-13 08:32:17 följande:

Åh tack!! Hoppas du har rätt, som sagt hade jag bara tagit detta hade jag varit tvärsäker på plus. Syns så tydligt i verkligheten och i alla vinklar å från håll, men det känns inte hoppfullt att de andra inte visar

Men ta ett tidigt cb ikväll och kanske ett vanligt cb imorgon.

Jag har sett många som fått på cb men senare på andra test. Jag fick på cb men nästan inget på gravkollen Tex. Så ser väldigt lovande ut:) de ser så blått ut med:)
  • frestelsen
    Skrutt 83 skrev 2017-05-13 09:23:10 följande:

Ja får göra det! Åh är det så?!?! Hoppas det bara betyder att de är väldigt känsliga. Har ju fått spök på dem tidigare så därför jag inte vågar hoppas

Jag har fått spök på dem med, men när de va så blått med markanta kanter som ditt är med, va mitt på riktigt :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester