• beso

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Wilma000 skrev 2018-02-19 19:59:42 följande:

Svårt att få till nån bra bild, kan lika gärna vara mina ögon som spelar mig ett spratt.. ska prova igen om några dar.. slänger in en till bild.. :)

Svaaagt svaaagt kanske! :)
  • beso
    ginana01 skrev 2018-02-20 18:25:46 följande:

Bilden kom inte med

Ser nåt svagt. Men då d inte blir starkare kan det även bero på tidigare mf som efteråt kan visa posetivt i flera månader.. Hoppas det bara beror på lågt hormon utan att nåt e fel..men chansen e nog rätt liten tyvärr. Funderar på utomkvedshavandeskap..tror att tecken på det kan vara svaga streck..är osäker! Googla!
  • beso
    Emjsmammanatalie skrev 2018-02-21 07:31:38 följande:

Va tror ni om detta ? Bim-6 :)

Starkt för va Bim-6!! Är det ett early-test? Har du mixtrat med bilden?
  • beso
    Emjsmammanatalie skrev 2018-02-21 15:15:42 följande:

Plussade idag 10dagar efter ägglossning ! Vanligt cleablue plus digitalt :)

Stort GRATTIS! :D
  • beso
    bluebird6 skrev 2018-02-21 21:34:48 följande:

Jag provar igen.

Översta är mitt från idag, mitt på dagen BIM -3-4

Det understa är ett jag hittade på nätet som var positivt .

Kan ju stirra tills ögonen går i kors, när det egentligen

bara är att vänta 2 dagar o ta ett på morgonen.

Men har haft så många mf o typ bestämt, orkar inte prova mer.

Och äter tabletter jag måste sluta med om det är positivt.

Jag tycker det ser posetivt ut men jag vet att många säger d haft sk spök som likar detta. Jag ser dock inget 'spök..tror att om det inte blir starkare så e d tidigt mf i så fall. Hoppas verkligen d blir fler posetiva o starkare! :)
  • beso

Hej tjejer..undrar vad ni säger om detta!

Hjälp snälla!

Har tagit både clear blue plus och clear blue early o clear blue 1min..samt rfsus early test..sammanlagt ca 6test..alla förutom ett har visat vääääldigt svaga knappt synliga posetiva resultat. Bara ett såg man att färgen var blå på tunnt streck efter testtidens slut..så vet ju inte om d bara va färg som fastnat efteråt. De andra kanske bara e spökstreck?? Trots att dom e tjocka fast svårt att se färg då de e så ljusa..?

Eller? Är spökstreck så vanliga att jag kan ha fått det på 5 av 6st test på 4dagar?

Tyckte det var tydligare idag även fast det var ett vanligt o inte early..

• beso
    Evi82 skrev 2018-10-24 18:53:35 följande:

Har du bild?

Tyvärr tror de e så svagt d ej syns.. Kan prova imorgon när jag köpt nytt
  • beso

Känner nu att alla dessa ca 5st supersvaga streck jag fått på 4 dagar MÅSTE vara posetiva! För min jävla foglossning är tillbaka o det gör ordentligt ont i vänsterbenet nu ikväll! :( Sen har håret blivit jättefett o ser skitigt ut väldigt fort! Sen har jag blivit sjukt sugen på saker jag aldrig är annars.. Humöret svänger! Vattniga rikliga flytningar utan lukt eller färg!

Det ända som saknas är den extrema tröttheten o illamåendet! Inte direkt planerat detta..glad men får panik på samma gång..! Är det farligt att fortsätta med minipillren? När borde det starkare otvivelaktigt plusset komma??

• beso

Vad tror Ni? Ca en v innan mens..

Klicka så ser man nåt svagt svaaagt..
  • beso
    Nathalie86 skrev 2018-11-21 16:10:01 följande:

Jag ser de! Avvakta lite! Ja har bim imorgon och fick ett jävligt negativt test idag:(

Åh va kuul du seer!

Nä va trist..men hopp finns ändå..hoppas hoppas
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester