• beso

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Dahlia02 skrev 2017-11-13 10:53:05 följande:

Nja det ser mer ut som en skugga, eller färgrester som alltid hamnar där strecket ska vara. Men man vet aldrig!!

Åh attans! Blir tokig! Känner mig jättegravid sen flera dagar tillbaka. Kan tillägga att det är svagt rosa förresten..
  • beso
    alvinojuliansmamma skrev 2017-11-13 12:11:02 följande:

Tog nytt test...

Ser ut som nåt litet som säger 'hej'! ;) Fast väldigt lågt! ;)
  • beso
    alvinojuliansmamma skrev 2017-11-13 12:30:49 följande:

Åh vad jag hoppas det!! Att vara lite blygsam så här tidigt är bara bra känner jag :D ;)

Ja haha! :) Försöker tänka samma! :)
  • beso
    ensamärstark skrev 2017-11-13 16:32:25 följande:

Kanske lite starkare men det jag tog för fyra dagar sedan ser starkare ut :(

Igår hittade jag till testlagrets sida tror jag d var. O där stod att reultatet på testerna man tar de två första veckorna kan variera..
  • beso
    Tuttifrutti17 skrev 2017-11-13 17:39:41 följande:

Någon som fått såhär på clearblue early? Eller ser ni ens något? Taget på kvällsurin.

Kan du ta en närmare bild o kanske i starkare ljus?
  • beso
    Repejo skrev 2017-11-13 18:30:53 följande:

Vet inte om detta alls kommer att synas här, men gör ett försök! Någon som ser ett streck? 16 månader av negativa tester hittills...

När man zoomar syns en prick typ..men jag e osäker på om d e på d ställe där teststrecket ska va..? Ta en bild i annat ljus kanske? Vet..d e frustrerande..! :/
  • beso
    Tuttifrutti17 skrev 2017-11-13 17:39:41 följande:

Någon som fått såhär på clearblue early? Eller ser ni ens något? Taget på kvällsurin.

Nu lyckades jag zooma! ;) Nåt syns ju..! Håller tummarna! :)
  • beso
    alvinojuliansmamma skrev 2017-11-13 19:32:03 följande:

Testade en gång till...

Haha Grattis! :D
  • beso
    alvinojuliansmamma skrev 2017-11-13 20:08:56 följande:

Taaaack!! Kan ha gått bananas idag med testandet men vad fan xD

Samma här! ;) Jo en fråga..för jag misstänker att mitt hcg är som starkast på kvällen! :O

Har det alltså blivit så för dig också idag??
  • beso
    alvinojuliansmamma skrev 2017-11-13 21:11:53 följande:

Så har det blivit för mig med :) Inte så ovanligt :)

Ja där ser man! Förvånad! Nu lärde jag mig nåt nytt! :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester