• Jacqueline

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mandyyy skrev 2013-06-17 11:08:28 följande:
    Vårt  fina plus, slutande tyvärr inatt med mf. =( Kort lycka...

Håller tummarna för er andra! 
    naawe beklagar <3
  • Jacqueline

Vill oxå testa nuuuu men har nyss haft ÄL så de känns rätt onödigt att testa redan haha :P men jag VILL!!!

• Jacqueline

Semlan79,haha ja det har du rätt i ^^ väntar man inte på att mensen ska ta slut så väntar man på ÄL och väntar man inte på ÄL så väntar man på BIM hahaha detta eviga väntande :P

• Jacqueline
    mts142 skrev 2013-06-18 09:47:34 följande:

Testade imorse, vad tror ni? Jag har försökt att ta en sån bra bild som möjligt men det är svårt. Plusset är fullt synligt irl men väldigt, väldigt svagt. Ser ni någonting? 
    ser inget :-/ dålig vinkel?
  • Jacqueline
    mts142 skrev 2013-06-18 10:06:45 följande:

Samma bild men redigerad á la FL.
    oh där ser man ju =) vågar mig på ett grattis *viskar* :D
  • Jacqueline

Mycket märkligt test idag :-S är på BIM-8 och testet är från bäst på test och heter "extra känsligt" eller nåt...mäter från 10 iaf...men detta är väl bara missfärgning/färgrester? (tog ut stickan för bättre bild ,reflekterades i plastglaset)

• Jacqueline

Jeanettealice ,på "bäst på test" finns det tidiga tester som mäter från 10mlU 89kr för 5st om jag minns rätt

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester