• Jacqueline

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tusse2 skrev 2013-06-04 13:16:52 följande:
    Ingen mer som vill kolla på mina test?
    har nog missat dem :-/
  • Jacqueline
    Tusse2 skrev 2013-06-04 13:27:13 följande:

De finns längre bak i tråden från i morse.. har ingen möjlihet att lägga upp dem på nytt då jag ej är hemma.
    hittade dem ,ser tyvärr inget på dem :/
  • Jacqueline
    snosan skrev 2013-06-04 14:32:25 följande:
    hej alla testgalningar ;)

Jag har bim på torsdag eftersom att jag fick starkt plus på älstickan 23/5 och nu ville jag inte testa
    med gravtest, men har hört att ägglossningstest kan visa stegring om man är gravid...
    Vet att det är töntigt att inte testa med gravtest direkt, men ville inte då jag gärna har killen med mig då!

Någon dag efter så fick jag bara ett sträck på ägglossningsstickan igen och där kommer min bild in...

fick nämligen de här resultatet nyss, syns bättre på riktigt,,, 2starka sträck samma som vid ägglossningen

kan jag fått utslag för att de är något som växer i magen??

har fått veta att ÄL tester reagerar på andra hormoner än just LH och Hcg ,tydligen kan dem även reagera när mensen är på gång.Råder dig som du själv säger att testa med ett riktigt grav-test för det är de enda som kan ge dig ett korrekt svar =) lycka till
  • Jacqueline
    snosan skrev 2013-06-04 20:12:55 följande:
    gjorde ett test iaf! Karln beordrade mig :)

detta blev resultatet... någon som ser något? :)
    jag ser tydligt själv, alltid så svårt att fånga på bild!

japp ,ser och vågar mig på ett grattis =)
  • Jacqueline
    Ninja85 skrev 2013-06-04 20:48:32 följande:

Dagens...ser ju en rosa skugga på varenda test jag tar nu..och på alla så ser man ett streck med kanter om man lyser bakifrån det när det torkat..
    ser inget :-/
  • Jacqueline
    lalalovee skrev 2013-06-05 16:18:56 följande:
    hej igen tjejer.. testade precis med rfsu testa tidigt.. kan man verkligen lita på det, har aldrig använt det förut? 
    första bilden va efter 3-4 minuter andra efter 10 

strecken finns fortfarande kvar nu efter cirka 20 minuter men e lika svagt som den andra bilden..??
    så som på översta bilden ser det alltid ut på mina medan färgämnet förflyttar sig och det nedersta är svårt att avgöra om det är i färg eller "torkstreck" :-S
  • Jacqueline
    lalalovee skrev 2013-06-05 16:39:54 följande:
    trodde också de va färgrester först men de flyttade inte på dig liksom... ska testa på fredag igen med Clearblue på fredag då e jag på bim/bim+1
    håller tummarna för dig =)
  • Jacqueline

Mammasofie,svårt att säga asså..kan ju va som många andra fått "skuggstreck" men du är tidigt på de så

• Jacqueline
    Tusse2 skrev 2013-06-06 07:59:16 följande:
    Mitt sista test, sen inväntar jag tills (om) mensen kommer! :)

ser blankt ut :-/
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester