• Jacqueline

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Leya skrev 2013-06-06 16:37:01 följande:
    Jag skulle tippa på att det tog sig och sen släppte ganska snabbt, vet knappt om man kan räkna som ett tidigt mf, men nåt i den stilen. Kanske är så det har varit för flera här inne....? Jag menar istället för att det bara varit fel på testerna.

det ovan skrev jag. Och nej, jag bad aldrig om att få ett omdöme om det syns eller inte. Men det var väll jäkligt dumt å ta med en bild. Finkänslighet tack. återigen, läs va jag skrev till texten. Nu blev jag rätt irriterad faktiskt.
    kan kanske stämma att ägget kanske studsat mot och hcg hormonet satt igång men att ägget inte fäst och därför är testet så svagt....men annars är ju en annan teori att du är låghormonare och att de bara är rackarns svagt för det är för tidigt att testa?
    Prova igen imorgon ,hcg halten ökar ju varje dag när man är gravvo =) good luck :D
  • Jacqueline
    Leya skrev 2013-06-06 16:45:14 följande:
    Tack det var gulligt tänkt :) och visst ska man försöka hålla hoppet uppe! Har dock varit gravid så himla många  gånger (men inga barn) och börjat lära känna min kropp rätt bra, så jag har nog redan gett upp...DENNA gång. Men visst kan jag ha fel...och får jag inte den där jäkla mensen idag eller imorrn får jag väll ta ett nytt test nästa vecka.

Just idag är det bara inte världens bästa dag, just idag är jag inte så där vidare värst stark.

Men tack för peppning :)
    usch va tråkigt :-/ man ska aldrig ge upp ju ,hoppet är det sista som lämnar en sägs det och det tror jag skarpt på =)
    Håller tummarna för att det tar sig =)
  • Jacqueline

Josgav ,jag vet inte hur jag hade tolkat testen om de var mina :-/ hade nog avvaktat nån dag och testat igen.Kan ju vara att ÄL var senare än du trott eller att ev ägg fäst senare än du trott håller tummarna för att de blir stegring på dina tester

• Jacqueline

Gudinnan ,så ser alla mina ÄL tester ut hela tiden då jag ej har ÄL för då är dem mkt starkare.Behöver inte betyda någonting alls tyvärr...

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester