Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Jag är gravid :)
Jag är gravid :)
Mitt första inlägg här och precis som många försöker vi få barn. Mensen ska komma imorgon och testade i söndags och måndags med cb early. Fick + på båda (eller?)
Tog ett cb digital i morse och gick svaret ?inte gravid?. Blev så ledsen.
Visst är det sträck?
Åh, likadant för mig idag!
Hur vanligt är det med spökstreck ska det stå
Tycker det är mycket svårare att tyda teststickor som är fotograferade på för långt avstånd :-/ blir så dålig upplösning på bilderna så det är omöjligt att zooma in och samtidigt kunna se nåt.
Hallå!
Jag har en nyfiken fråga bara. Detta test är apotek hjärtats egna, det är negativt inom testtiden. Skulle precis slänga testet och får syn på detta, om det nu syns något på bilden.
Vet ni om det är vanligt med dessa torkstreck på deras test? :)
Tog detta imorse (ÄL+9) och precis innan tid gick ut så dök det här upp, tog ett ÄL test samtidigt (det rosa) för att ha koll på var jag skulle titta efter strecket. Gravtestets streck är tydligare och mer rosa i verkligheten!
Vågar inte riktigt tro på att det faktiskt är en linje där eftersom jag nu tänker att ÄL testet kanske på något sätt färgade av sig på gravtestet eftersom jag la dom bredvid varandra - kan det hända tror ni? Man blir ju så himla osäker eftersom det hade varit hemskt att bli glad och sedan bli besviken igen för att det inte var något...
Early test,vad säger ni. Spök eller pos?
Nu då ????????
Jaculine, om 6 dagar! Men hade inget tålamod haha! Var tvungen att testa nu
Jag fick ju svaga plus i fredags redan och i lördags och även digitalt i lördags
I tisdags skulle jag ha min mens så jag är BIM+2 idag då
Asså kolla va starkt plus jag fick idag
Ville testa för o se om den blivit starkare eller svagare så man vet om de är på riktigt eller missfall på G
Kan man ha såhär starkt såhär tidigt? Funderar på om jag är längre gången kanske (alltså bara en vecka eller så kanske ) nyfiken bara o se va ni säger om det
Ser ingen bild men ok då vet jag :) tack!
Hjjjääälp! Blir ju inte klok på så många graviditetstest jag kollat på senaste tiden, kan detta testet möjligtvis vara ett tiiiiiidigttiiidigt positivt resultat? Eller är det bara som jag inbillar mig
Vad tror ni
Har jag äntligen lyckats? Bim -1
Vi har försökt ett år, inget fel på någon av oss så jag håller tummarna!! Vad tror ni?
Hurvida testa tidigt fungerar eller ej hänger ju på när ägget fäst sig, för en del sker det tidigare än det gör för andra...är inte precis testtillverkarens fel^^
Fattar inte cb testerna. Jag har ett exakt likadant hemma men på det står det att strecket ska vara lodrätt. Här är det ju vågrätt?
Hej!
Behöver hjälp! Tror jag är på bim-3. Min mens har varit aningen oregelbunden, brukar få mens på måndagar men fick på en onsdag sist. Ältest visade positivt 2 dagar i rad, en måndag och tisdag.
Tog ett sånt tidigt-test nyss av märke jag aldrig provat så behöver hjälp om de är spökstreck eller på riktigt! Clearblues tidiga verkar ju känt för spökstreck men detta är inte clearblue.
Gårkvällens test... ser ni något? Jag har endast haft oskyddat sex på cd 23, och brukar ha en cykel runt 30 dagar... Visst borde jag inte kunna vara gravid? Vet inte hur väl det kommer synas när jag laddar upp här, men i verkligheten såg till och med min sambo (vilket borde tyda på att jag inte inbillar mig...) Vi planerar inte barn alls, utan hade tänkt försöka börja med syskon om kanske ett år, när vår son är 2,5. Så vad säger ni?
[quote=78654643][quote-nick]lksnigel skrev 2018-04-22 17:16:45 följande:[/quote-nick]Tack för era svar! Köpte ett clearblue som visade utan tvekan positivt! Ska aldrig mera köpa graviditetskollen! :) Väldigt svårt att avgöra om det var pos eller spökstreck...
Äs
Äsch dålig bild ju...[/
Grattis