• Jacqueline

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

maria1992 skrev 2018-02-08 11:41:23 följande:

Ja, här med.. de va blått irl och syns i alla vinklar, behövde liksom inte försöka träffa de på bild. Men hur pass starkt kan de vara för att vara spök egentligen? :O 

Ja du, för att man själv ska tro på det behöver det nog vara som mina var nu senast (mensen sen med 5 dagar) eller digitalt haha.

Men ditt test var från igår sa du? Har du testat på nytt idag eller avvaktar du? När är BIM?
  • Jacqueline
    maria1992 skrev 2018-02-08 11:58:51 följande:

Jaså... Det var ju väldigt tydligt på det ena! 

Jag har bim på måndag och detta var tagit igår så det är ju fortfarande rätt tidigt! 

När visades detta för dig?  

Ska testa ett digitalt på lördag tänkte jag. Tempen ligger fortfarande högt och brösten ömmar som aldrig förr och är stenhårda haha! 

De testerna var typ två dagar innan BIM taget i samma urin.

Denna graviditeten testade jag inte förrän BIM+5 och fick såhär tydligt.
  • Jacqueline
    maria1992 skrev 2018-02-08 12:27:20 följande:

Tack!! Jag väntar några dagar till.. Denna väntan är ju helt galen bara... 

Vad hade du för symtom när du var gravid förra gången?

Har faktiskt inte känt någonting alls förrän ett par veckor efter plus, min sambo däremot har sagt till mig att jag är gravid ett par dagar innan jag plussat haha.

Är i vecka 25 nu med femte barnet, har fortfarande inga direkta symptom haha.
  • Jacqueline
    Deni81 skrev 2018-02-11 11:44:56 följande:

Mitt var spök antar jag, tog ett idag två dagar senare och då blev det ännu svagare.

Ser tyvärr inget :-/ vilken dag är du på?
  • Jacqueline
    Deni81 skrev 2018-02-12 10:40:37 följande:

Tack för svar. BIM-1 idag. Förra testet syntes det mer på

Jag skulle nog avvakta iallafall tills imorgon och ta nytt med morgonurin lycka till
  • Jacqueline
    Ek90 skrev 2018-02-14 12:40:14 följande:

Usch och fy vad besviken och ledsen jag är nu.

Två dagar har mina test varit svagt positiva.

Idag gjorde jag i väntan på mitt digitala som ska komma i lådan den andra RFSU-stickan... som var i princip helt blank.

Antar det betyder att det inte blir något av detta då?

Jag som verkligen ville tro att jag skulle få överraska sambon med ett positivt test ikväll. Usch. Istället kommer jag vara en liten fläck känns det som. :(

Nån som varit med om samma med en positiv utgång? Den negativa vägen förstår jag redan, tyvärr. :(

Rfsu röda stickor har väl en känslighet på 50ml/u vilket är typ det minst känsliga på marknaden.

Har för mig CB, apotekets osv mäter från 25ml/u
  • Jacqueline
    MNS skrev 2018-02-18 22:43:17 följande:

Hej, min mens har ännu inte kommit och jag blir så nojig igen. Så gjorde ett nytt test (det understa) och antagligen ser jag i syne eftersom jag är orolig för att vara gravid. Vill hemskt gärna vänta ungefär 1 år till. Har beställt hem clearblue digital som kommer om några dagar så jag verkligen inte behöver fundera mera.

Ser ingenting på nåt utav testerna
  • Jacqueline
    ginana01 skrev 2018-02-19 09:00:26 följande:

Jätte svagt på CB

Blir inte klok på testerna

Ser tyvärr inget (kollar via mobil)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester