Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
[quote=78511970][quote-nick]Mysanska skrev 2018-03-01 10:34:49 följande:[/quote-nick][/quote]
Ser tyvärr inget på detta
[quote=78511970][quote-nick]Mysanska skrev 2018-03-01 10:34:49 följande:[/quote-nick][/quote]
Ser tyvärr inget på detta
Två likadana test i samma urin med lite olika resultat?
Kan de ha torkat så snabbt så färgen inte hann rinna förbi?
Måste fråga försökt i flera år + månader min sambo köpte gravtest,
Och det vart något jag tycker ser ut som ett spökstreck , ( kan vara så att man inte vågar hoppas för mycket om det släpper ) , men tjejer ärligt ser detta ut som ett spöktreck,?? PS min mobil är sönder i skärmen så den markerar ord lite hej vilt,
[quote=78515227][quote-nick]lacomte skrev 2018-03-02 12:22:30 följande:[/quote-nick][/quote]
Hade jag varit du skulle jag ta ett digitalt typ söndag morgon ser strecket tydligt utan ansträngning och det ser rosa ut!! Mycket lovande!!
Slänger in en till bild
Nån som ser nåt på detta testet. Min mens var en vecka sen o så fick jag en liten blödning. Inte alls som mens.. känner mig gravid och min mage är jätte uppsvälld. Ont i svanken och illamående. Inbillar jag mig eller är det ett svagt plus?
Ursäkta spam men är lite chockad!
Hej! Nu måste jag ta hjälp av er alla kunniga människor här inne. Har precis gjort ert test jag inte förstår mig på.
Jag har en bebis på 10 månader och har haft tillbaka min mens sedan 3 månader tillbaka.
Nu till dilemmat. Jag har precis haft min ?mens? men den kändes lite annorlunda. Mindre blödning men i flera dagar. Den kändes även mörkare än en vanlig mens. Under tiden har jag mått dåligt. Har haft influensa liknande symptom men nu mår jag bättre.
Eftersom jag har känt mig konstig så bestämde jag mig precis för att ta ett test, ej morgon urin. Det såg ut såhär. Vad tror ni andra? Positivt trotts en sådan blödning?
Digitala testen är så sega och det andra testet är så svagt fortfarande. Ta ett vanligt clearblue som mäter från 25.
Jag tror det digitala mäter från 50.