• Jacqueline

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

[quote=78511970][quote-nick]Mysanska skrev 2018-03-01 10:34:49 följande:[/quote-nick][/quote]

Ser tyvärr inget på detta

• Jacqueline
    Hedblomster skrev 2018-03-02 07:25:30 följande:

Två likadana test i samma urin med lite olika resultat?

Kan de ha torkat så snabbt så färgen inte hann rinna förbi?

Doppade du de tillräckligt länge ska det inte va torkstreck, tycker mig se något på båda men den ena stickans teststreck ser ut att sitta längre ifrån kontrollstrecket än den andra stickans.
  • Jacqueline
    lacomte skrev 2018-03-02 12:10:21 följande:

Måste fråga försökt i flera år + månader min sambo köpte gravtest,

Och det vart något jag tycker ser ut som ett spökstreck , ( kan vara så att man inte vågar hoppas för mycket om det släpper ) , men tjejer ärligt ser detta ut som ett spöktreck,?? PS min mobil är sönder i skärmen så den markerar ord lite hej vilt,

Svår bild men tycker mig se ett svagt positivt

Testa lägga testet på handfatet istället och fota uppifrån så kanske man kan se tydligare.
  • Jacqueline

[quote=78515227][quote-nick]lacomte skrev 2018-03-02 12:22:30 följande:[/quote-nick][/quote]

Hade jag varit du skulle jag ta ett digitalt typ söndag morgon ser strecket tydligt utan ansträngning och det ser rosa ut!! Mycket lovande!!

• Jacqueline
    Neptun skrev 2018-03-02 13:02:11 följande:

Slänger in en till bild

Nedersta ser lovande ut, håller tummarna!!

Så såg mitt första plus ut min förra graviditet, testade med ett annat samtidigt och då syntes det mycket tydligare!
  • Jacqueline
    Lillis77 skrev 2018-03-03 14:17:18 följande:

Nån som ser nåt på detta testet. Min mens var en vecka sen o så fick jag en liten blödning. Inte alls som mens.. känner mig gravid och min mage är jätte uppsvälld. Ont i svanken och illamående. Inbillar jag mig eller är det ett svagt plus?

Har du nån oredigerad bild?
  • Jacqueline
    Ahllex skrev 2018-03-05 09:18:43 följande:

Ursäkta spam men är lite chockad!

Ser utan problem två streck ta nytt digitalt imorgon med morgonurin så slår det nog om till gravid 1-2
  • Jacqueline
    Karitziana skrev 2018-03-05 09:35:48 följande:

Hej! Nu måste jag ta hjälp av er alla kunniga människor här inne. Har precis gjort ert test jag inte förstår mig på.

Jag har en bebis på 10 månader och har haft tillbaka min mens sedan 3 månader tillbaka.

Nu till dilemmat. Jag har precis haft min ?mens? men den kändes lite annorlunda. Mindre blödning men i flera dagar. Den kändes även mörkare än en vanlig mens. Under tiden har jag mått dåligt. Har haft influensa liknande symptom men nu mår jag bättre.

Eftersom jag har känt mig konstig så bestämde jag mig precis för att ta ett test, ej morgon urin. Det såg ut såhär. Vad tror ni andra? Positivt trotts en sådan blödning?

Ser två streck men kan inte se om de andra strecket är rosa, blir så dålig upplösning på mobilen när man zoomar
  • Jacqueline
    Bell13 skrev 2018-03-05 11:07:50 följande:

Digitala testen är så sega och det andra testet är så svagt fortfarande. Ta ett vanligt clearblue som mäter från 25.

Digitala och vanliga CB-plus mäter från samma nivåer väl?
  • Jacqueline
    Bell13 skrev 2018-03-05 19:32:39 följande:

Jag tror det digitala mäter från 50.

Mäter från 25 precis som CB-plus

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester