Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Alltså, helvete.... Är så jävla orolig för mf igen så jag kan inte sluta tänka på det.... Kan inte sluta testa heller och inte blir det bättre av det men jag tror ändå det är bra för då är jag mentalt förberedd på vad som komma skall.
Testade ultrasvagt med RFSU i söndagskväll. Testade nästan lika ultrasvagt men lite lite starkare med RFSU måndag morgon, Testade svagt men utan tvekan på DocMorris måndagskväll. Testade svagt men utan tvekan RFSU tisdagskväll. Onsdag och torsdag morgon har jag sen testat med RFSU som varit lika i styrka som Det RFSU från tisdagkväll. Det har alltså inte ökat alls, dom är nästan identiska.
Nu precis tog jag ett till från doc Morris som är exakt som det jag tog i måndags, det har alltså inte ökat nåt på 3 dagar. Känns om ett extremt dåligt tecken :(
Det jag dock inte förstår är hur RFSU och Doc. Morris kan vara lika starka (svaga)... RFSU har en känslighet på 50 och doc Morris har ju 10... Borde ju bli starkare med det? Kan ni experter förklara det här för mig?
Detta är mina från BIM+7 ,Stickan mäter från 25mlu och det andra är ett "testa tidigt" som mäter från 10mlu så man tycker ju att det bör skrika av färg.