• Jacqueline

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

något är det ju som inte stämmer med dessa förbannade stickor!!!
    Dessa är från idag allihop från samma urin!!

• Jacqueline

Ninja ,dock är dem precis lika svaga som igår (la in bild igår på 2st)...borde de inte ökat i styrka till idag om det nu är någonting?

• Jacqueline

Ja det är från billigatester.se...har beställt andra nu från bäst i test istället ,får se hur de blir

• Jacqueline

"tant röd" har anlänt ,med besked oxå!!!Blöder man kraftigare än vanligt så undrar jag hur länge man ska vänta innan man kollar upp det?

• Jacqueline
    Lijkan skrev 2013-06-03 15:32:36 följande:

Tror inte de kollar upp det, om du inte har fruktansvärt ont..
    inte ens om man haft svagt positiva grav-tester och blöder som en stucken gris?
  • Jacqueline
    Hallonet skrev 2013-06-03 19:00:33 följande:
    Och nej, svaga plus betyder inget. Kan vara att ägget bara studsade till emot slemhinna och släppte direkt - dvs du blev aldrig gravid på riktigt. De räknar det oftast som en försenad mens upp till v 5 typ.
    senaste riktiga mensen var den 18/3
  • Jacqueline
    Hallonet skrev 2013-06-03 20:02:08 följande:
    Fast sen beror det ju på när du hade äl oxå... Ibland hoppar ju äl en månad osv med. Har du koll på när du hade äl sist? Isft kan du ju räkna ut hur långt gången du skulle vara och är det kring BIM eller liknande så har det nog inte fäst ordentligt. Är det flera veckor så har du nog fått tidigt mf eller kanske ma.
    19-20/5 fick jag positiva ÄL tester...
  • Jacqueline
    Hallonet skrev 2013-06-03 20:12:35 följande:
    Ok, ja det är ju inte jättelänge sen. Då är du kring BIM nu precis? Barnmorskor brukar generellt råda en till att inte testa förrän två veckor EFTER BIM... För att så många ägg aldrig fäster ordentligt och kommer ut som en sen mens. Räknas inte som missfall dock... Men förstår dig, det är så sjukt trist när man börjar ana ngt. Du får väl avvaka lite och se om blödningen avtar? Boka in en tid hos gyn om ett par veckor och kolla läget, så har jag gjort vid mina mf och ma, för att se status - om det var mf eller inte typ.
    japp får göra det...tack för svar iaf =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester