• Jacqueline

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jacqueline skrev 2013-06-23 14:05:31 följande:
    Mycket märkligt test idag :-S är på BIM-8 och testet är från bäst på test och heter "extra känsligt" eller nåt...mäter från 10 iaf...men detta är väl bara missfärgning/färgrester? (tog ut stickan för bättre bild ,reflekterades i plastglaset)

någon mer som kan kika på mitt test och se om det bara är färgrester?Gjorde ett ÄL test med (mina grav-tester är slut) och det är nästintill fullt positivt.....ska testa igen på tisdag när jag får hem nya grav-tester.
  • Jacqueline

Aha lite tidigt än att testa kanske ^^ är på BIM-7 eller 8 och testade idag med så jag vet hur svårt det är att hålla sig håller tummarna för oss hehe

• Jacqueline

Mina grav-tester är slut så ja tog min sista ÄL-sticka idag på morgonen
    hade ÄL 14-16 någon gång och trots dagens sticka har jag inga ÄL-flytningar eller någon annan ÄL-symtom.

LÄNGTAR efter posten haha ,har beställt nya grav-tester ^^

• Jacqueline
    Blåviol skrev 2013-06-24 10:11:56 följande:

Hej brudar! Är det här spök eller verkligt tro? Är mer rosa i verkligheten...
    ser ut att va nåt på G :D
  • Jacqueline
    LillaLady1 skrev 2013-06-25 12:52:35 följande:
    Ser också streck, speciellt på det översta
    översta är morgonurin och nedersta nu mitt på dagen...kanske skulle skrivit det i bilden med ;)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester