• Jacqueline

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fiamedbarn ,så såg mina ut tisdag-torsdag men idag tog jag ett annat och det var blankt håller tummarna för att du får ökning iaf

• Jacqueline

Antingen BIM-3 eller BIM-9 ,min cykel varierar mellan 29 och 35 dagar...antingen 29 eller 35 dvs aldrig nåt mellanting :-S började testa i tisdags...trodde jag hade ÄL 14-16 någongång men kan lika gärna ha haft den 23e...känner inte av min ÄL och har aldrig gjort.Men fick ju svaga rosa streck på mina stickor mellan tisdag och torsdag men idag är de blankt med dom där tidiga testerna från "bäst på test"...

• Jacqueline

Dagens (tidigt test mäter från 10mIU)

Den 27/6 såg det ut såhär på sticka från "bäst på test" (mäter från 25mIU)

• Jacqueline

Ja dessa jävla spökstreck får en att tappa lusten för allt detta asså :-/ tror jag ska sluta köpa stickor och istället bara invänta mensen varje månad och skulle den inte komma så testar man då istället men man är ju så jäääävla otålig :-/

• Jacqueline

Går de förresten att trixa med min nya bild jag la in innan?glott som fan på dom och kan ibland tycka mig se nått super svagt....störd man är haha

• Jacqueline

Tack tokfrans aja ska vänta nån dag till nu innan jag testar nåt mer..siktar på tisdag denna gången hehe trevlig helg på er alla och grattis till alla som har plussat

• Jacqueline

Åh blir så glad för alla som plussat senaste dagarna och önskar er alla lycka till och stort grattis!!!Är tacksam för allas "pep talks" till oss som inte är riktigt "där" ännu...det ger mig hopp att höra om alla dessa tunna streck på stickor som sen visat sig vara plus ,jag håller mig till tisdag innan jag testar igen kram

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester