BARN I BIL - bakåtvänd, framåtvänd? Här finns fakta!
Visste inte det. Såg en datummärkning från 1998 så den får nog kasseras, om ingen vill ha den till ungarna att leka med.
teutonia babyskydd: www.marknaden.ax/object.con
tycker det liknar ett AG Logico jag, men men, säljaren vet nog bäst
vi höjde våran MT till näst högsta läget idag
Den ligger nu precis ovanför hans axel, helt perfekt läge, MEN han är ju så liten, blir 2 på onsdag, med bara 1 hack kvar är jag rädd att den är urvuxen till våren, är ju inte mycket skillnad mellan lägena, och nu höjde jag för jag funderade om huvudskyddet kanske tryckte på axlarna då han kinkat om bilåkning på sistonde (han är totalt biltokig) och uppenbarligen, för när vi skulle hem sa han inte ett knyst
Så när de rear twoway i vår/försommar blir vi med sån, han SKA åka bakvänd lääänge ännu!
angåendev mitt bak.
Jag läste en faktaartikel som debaterade saken, och det fanns ju inget belläg för att det var säkrare enligt statistik.
Däremot var statistikunderlaget så omfattande att en mycket stor del av "deltagande bilar" enbart hade 2punktsbälte mitt bak, och därmed var ju de platserna mycket farligare, men att med 3 punkt var det en annan sak
sonen vägde 15,15kg till 92,5cm idag. Svärmor önskar sig en isofix-stol till honom i julklapp (hon kan inte montera cosmicen påstår hon) men är det värt det? vid 18kg måste ju cosmicen bytas oavsett, men till vad...