Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD
Här är vårt lilla mirakel i 11+5, 54mm lång. Helt fantastiskt var det! Älskade lilla pyret!
Kalksten84: vi hade också en dou edge men köpte en scooter efter 6-7 månader och vi bor verkligen på landet :) för tung och klumpig. Men annars var den en väldigt fin vagn :) hade jag följt mitt hjärta och inte lyssnat på kompisar osv hade jag velat ha en citycross. Nu till detta barn blir det nitro city :)
Jag tittade på cc innan vi köpte edgen. Och det var ett hårstrå ifrån att vi skulle köpa cc. Men eftersom sonen är född i nov så tänkte vi att liggdelen är större på edgen och eftersom liggdelen är varmare än sittdelen så valde vi edgen. Det var tur eftersom sonen växte rätt fort och det blev väldigt trångt mot slutet av april/maj :) men nu när det är i mars så gör det mindre om man måste byta från ligg till sitt. Eftersom vi kommer köpa citykorgen till nitrocity. Dessutom är cc lägre ner mot marken än edgen. Alltså både sitt och liggdelen(om man väljer citykorgen) så hon på affären rekommenderade edgen för att den också är varmare(liggdelen mot citykorgen) och högre upp från marken. Helst då sonen är född nov och spenderade sina första månader på vinterhalvåret. Här brukar det alltid vara runt 20grader hela januari :) så ännu en gång man måste välja vagn efter många förutsättningar :) så som när barnet födds, vart man bor, hur, bil osv osv !!
Jag tycker vare sig det är gaser/tarmar som gör att man ser tjockare ut tycker jag att de är gravidmage :) För hur som haver så är det ju ändå graviditeten/hormonerna som gör att man blir svullen/rundare/tjockare you name it!
Så jag kallar då min mage för gravidmage.
Min dator verkar inte vilja att jag lägger in mer bilder på datorn. Så jag får tyvärr inte in några bilder på min mage. Sonen har mixtrat med kameran så både skärpa och kvaliten på bilderna bil inte bra :( Så jag får återkomma med en magbild lite senare :)
PS. Fina GRAVIDmagar alla har :) DS.
Ser att ni har funderingar över vad de cm betyder vid UL.
Nu vet jag inte om jag är helt ute och cyklar men jag har läst, då det är fler än ni som funderar. Att det inte har något med bebisen eller livmodern att göra. Utan vilken "förstoring" man har använt sig av för att kunna se bebisen eller så var det djupet barnet låg på :) Jag minns inte heller fullt ut. Men det var något av detta.
Eftersom ni ser att det står några andra siffror efter och något som Hz...