• loppan

Vi som väntar marsbebis 2012 :-)

faceprimer skrev 2011-08-29 16:48:12 följande:
    Grattis ni som var på KUB och fick bra siffror Härligt!!

-
    Är nyfiken hur det gått för er andra som varit på UL idag, väntar spänt på uppdatering

Om exakt en vecka vid denna tid har jag och sambon fått sett vårat lilla pyre för första gången Hjärta
    Jisses, jag börjar nästan gråta av bara tanken.. Nu ser jag bara fram emot det något enormt. INnan var jag så nervös för att den kanske inte levde men efter att ha hört hjärtslagen från den lilla så vet jag ju att den lever, och då väljer jag att fortsätta tänka så... (finns ju dom som de gått illa för även att man hört hjärtslagen så det är ju ingen garanti) men jag tänker positivt iallafall.   Längtar så tills man får se den lilla... Vilken underbar känsla. Kan fortfarande inte fatta att det faktiskt ligger en liten liten bebis i min mage som rör på sig för fullt, med fingrar, tår, näsa.... Det är ju helt fantastiskt! Och tänk att ni också har det, eller har en partner som har det, ett litet litet pyre som kommer växa och i slutänden bli en fullt utvecklad människa, det är ju verkligen magiskt!
    Vi är alla lyckligt lottade
    Har du hört hjärtslagen?? häftigt! Är det med doppler hemma eller hos BM??Glad Vi ska också på vårat första UL nästa vecka, fast på tisdag och är då i v 13, längtar och är himla nervös för det enda man vill är ju att se att hjärtat slår! Vilken tid ska ni dit på måndag??
  • loppan

Quinny: Oj, barn nummer 4! Vad kul, var det planerat? Skrattande Hmm, ja hoppas de har en tidigare tid eller iaf någon lösning för dig!

• loppan

Jag började käka "mitt val kvinna" eftersom jag har läst om det här på FL men min BM sa ingenting om det överhuvudtaget på inskrivningen utan det var jag som fick ta upp det med henne :/ Känns verkligen som det är olika beroende på vem man kommer till.

• loppan

luscious: vad blev det för vagn?? Glad och JA man får mycket väl vara vimsig även om klockan ringer före 05 på morgonen, jag har blivit helsnurrig sen jag fick plusset, antagligen för jag går runt och tänker så mycket på det, haha!

• loppan

luscious: Haha, vad härligt att han kan skratta åt det ändå, sambon är likadan men jag hade nog blivit galen om han hade varit hälften så snurrig som jag är just nu Glad Superfin vagn ju!

• loppan

Ja men precis, känns iaf som att man blir starkare som par Solig Vad härligt...ooh vad riktigt det måste kännas för er nu! Skrattande har ni köpt mycket grejjer? när får ni hem vagnen?

• loppan

Ja men det förstår jag, och när ni får hem den så blir ju allt mycket verkligare och som du säger, att känna att denna gången går det vägen, att det är er tur :( Har du kunnat slappna av och njuta lite av denna graviditeten eller känner du dig orolig hela tiden för att ngt ska gå fel?

• loppan

Stinis: Fy vad tråkigt med bråk och vad obehagligt att han fick ett sådant utbrott...Hoppas verkligen att HAN ber om ursäkt och verkligen skämmer bort dig för det där ska du absolut inte acceptera. Du verkar vara en kanongo tjej som inte förtjänar sådant! KRAM

• loppan

Faceprimer: lycka till på ditt UL idag, kommer tänka på dig! :) hör gärna av dig när du har varit där och om du kan, vill vi gärna se bild i bildtråden Skrattande

Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-)