Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Jag har ingen rand. Och jag väntar en tös :)
Jag har ingen rand. Och jag väntar en tös :)
Idag har vi varit på TUL :) helt underbart att få se lilltösen igen.. Och allt säg bra ut. Hon ligger med huvudet neråt.
Var även och hämtade ut vår vagn. Så nu står den så fint här hemma.:) och för att vi köpt vagnen på barnens hus för så pass mycket fick vi en gåva. 1100 kr på ett presentkort :) så de va inte illa :)
Då är man vaken igen. :( halsbrännan tar dö på mig. Känns som om man brinner upp inifrån..
Fy fan. Denna halsbränna asså. Den tar dö på mig. Bränner ända ut i öronen emellanåt. Får panik...
Mynneja : beklagar verkligen :( kommer också tända ett ljus ikväll.
Skriver sällan här inne men ibland så. Dock läser jag det mesta ni skriver så känns som om jag känner er :P dock besvarar ni många av mina frågor på de ni skriver så då vet jag inte vad jag ska skriva.
Stinis83: jodå de går bra. Vi flyttade den 1 december. Men trivs inte alls i lägenheten så vi flyttar ni igen den 1 april. Och hoppas på att trivas bättre där. :)
Kanske får börja ta och skriva lite här i tråden igen. :) allt är bra här iallafall förutom
en massa halsbränna och huvudvärk. Är i vecka 39 idag "38+1 och nästa fredag gör bm hinsvepning på mig så hoppas att de drar igång där på helgen. Lagom trött på att vara gravid nu. Samtidigt som de e super mysigt förutom allt det onda.
Hoppas ni alla mår så bra det går och grattis till alla er som fått ers små.
Nä vi vill inte flytta tillbaka till lägenheten som det brann i. Därför vi sökt oss vidare, där e redan andra som bor i den lägenheten nu. Känns konstigt men hade nog inte klarat av att bo där igen. Tyvärr :(
ja jag hoppas verkligen på att de drar igång förlossningen. Hon ligger så långt ner nu att bm knappt känner hennes huvud. Och ibland har jag svårt för att gå för de känns som hon e påväg ut. Då e de ju inte alls långt kvar tills er lille tittar ut. Ååå va mysigt.. Lycka till:)
Här har ljuset också brunnit sen klockan 20.00. Kan dock inte lägga in bild är inne på mobilen.
Finner inga ord och tänker på er hela tiden. Kram
Kan inte sova :( denna halsbränna tar dö på mig. Den försvann förra veckan och jag va så lycklig för att jag äntligen kunde sova igen. Men i går natt kom den som ett brev på posten igen.. Fy fan. Helt öm. Kan inte ens dricka vatten utan att det gör ont. Någon annan som har sjukt mycket halsbränna och han ge lite tips på saker som lindrar. Känns som jag prövat allt från Apoteket, mjölk, banan, m.m
Somnade tillsist vid 6 tiden och vaknade 9. Har så ont i öronen idag för när jag har halsbränna går det ut i öronen också. Så nu känns det som någon river mig i öronen om jag hostar eller pratar :(
Stinis83 tänk att du får träffa dit mirakel imorgon. Förstår att du är nervös de hade jag också varit. Men de kommer gå hur bra som helst. Längtar som in i Norden tills vi får träffa vår sessa.