• SaraA

Vi som väntar marsbebis 2012 :-)

Det har stannat av lite nu. Kanske för att jag lagt mig i sängen. Får se om det fortsätter eller om jag får sova. Håller tummarna att någon som har känningar föder snart.

Jag är också svullen i underlivet:( tyvärr. Känns skumt men kanske ett tecken? Vem vet..

• SaraA

Jag somnade tillslut igår. Och sovit som en stock. Så tror kanske att de var förvärkar. De kommer dock fortfarande nu på morgonen så kanske livmodern som förbereder sig. Hoppas något händer där nere iallafall.:P

Har BF idag så vill gärna ha ut henne :P haha

• SaraA

Sonen på snart 4 år sa precis att mamma jag tror lillasyster kommer idag.. Hoppas han har rätt.

• SaraA

Jag går också varje vecka och gjort i 3 veckor. Nu va jag där igår och har inget hänt till på tisdag så har jag tid då.. Sen har jag tid även på fredagen om det skulle behövas.

• SaraA

Nikis förstår dig. Jag hade krävt fler besök. Säg till henne att du vill gå oftare. Kanske hon ger med sig?

• SaraA

Min bm kände också huvudet när hon gjorde hinnsvepning på mig.. :)

• SaraA

Tror jag har värkar på riktigt nu, panodil hjälper inte och inte att duscha varmt heller,

Ska man börja hoppas på bebis nu? Dom gör ont men hanterbara än. Dock skönare att gå än att ligga still,

• SaraA

Har haft lite små värkar till och från hela dagen men nu ikväll vid 9 satte det igång lite mer. Nu gör de ont i rygg mage och ljumskarna rätt rejält men ändå klarar jag av dom än så länge, men dom kommer med 3-6 minuter emellan men har ingen aning när man ska ringa in. Vill inte bli hemskickad.

Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-)