Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Chetti: har också tänkt på det. I värsta fall kan lilla. Komma runt den 20 om jag blir tvungen att gå över. Och de får en att bli lite deprimerad . :(
Chetti: har också tänkt på det. I värsta fall kan lilla. Komma runt den 20 om jag blir tvungen att gå över. Och de får en att bli lite deprimerad . :(
Nu har jag varit hos bm igen. Hänt lite sen sist. Hon gjorde en undersökning för jag ville de. Öppen 2 cm och tappen är 1 halv cm och jätte jätte mjuk. Förra bm besöket va i fredags, var tappen 1 cm lite mjuk och jag va öppen nästan 1 cm. Så lite händer de allt :) haha..
Jag måste bara få fråga. Hur stort är ert sf mått nu? Har de väx de senaste besöken?
Okej har det väx mycket de senaste veckorna?
Mitt har bara växt 1 cm sen den 8/2 så en månad. Tänkte mest om liten slutat växa där inne. Eller om det är normalt att det slutar växa de sista veckorna?
Okej då kan jag känna mig lugn då. Mitt mått ligger på 34 nu. Har dock bara växt 2 cm på 10 veckor på jag hade 32 i vecka 30+1 så känner mig ändå lite orolig.
Kanske får ringa bm imorgon så hon lugnar mig.
Daysis då har ditt växt mer än mitt på så kort tid jämfört med mitt på 10 veckor. Får ringa bm imorgon och säga att jag är orolig..
Hoppas de är på g här nu. Lite slemmis har gått och lite onda sammandragningar har jag och springer på toa jämt och gör nummer 2 och är det är som rinnande vatten. BF imorgon.
Än har inget mer hänt iallafall. Fortfarande sd som ibland gör ont. Mest i ryggen dock. Men annars inget:( trött på detta nu.
Nu har jag värkar. Eller har nog haft de hela tiden. Dom kommer med 3-7 minuters mellanrum men dom gör inte så ont så jag vill dö som de gjorde med sonen. Hmm skumt. Kanske bara förvärkar.??
För de måste väll skulla göra mer ont.