Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Babybluey: vad härligt med en tjej, grattis:)! Skönt att ul:et gick så bra och att din man visar ånger. Du har dock rätt, ni behöver ha ett rejält snack om hans sätt att uppföra sig.
Babybluey: vad härligt med en tjej, grattis:)! Skönt att ul:et gick så bra och att din man visar ånger. Du har dock rätt, ni behöver ha ett rejält snack om hans sätt att uppföra sig.
Babybluey: ah vad gullig du är, tack:)!
Organscreening Imorn, spänd, orolig att de skall hitta fel men samtidigt förväntansfull att äntligen få se hn igen.
Tack stinis:)! Hoppas du har rätt.
Usch vad hemskt med sån smärta att gå och dras med:(.
Tack Carla.:)
Mitt organscreening ul blev inte av igår. Idioterna hade missat att lägga in bokningen så den blev inte av. Blev så jävla förbannad och skällde och sa att de fanume fick fixa detta nu och att jag går ingenstans förrän det är fixat!!
Men men efter att ha pratat med läkaren fick vi snällt gå hem och blev ombokade till bästa fredag:(!
Tack alla för era medlidanden:)! Ja väldigt besviken och arg var jag men vi lyckades ändå ha en jätte mysig dag sen trots detta. Var på stan och var förbi olika restauranger och barer där vi känner folk och åt lunch där de vägrade ta betalt och senare var vi på baren där vi lärt känna varandra där även min sambo jobbat och de vi drack fick vi inte heller betala och sen gick vi och hälsa på en annan av min sambos kompisar som jobbar på en restaurang på piazza navona och där blev vi bjudna på middag. Så helt mirakulöst hade vi vart ute hela dagen och inte spenderat ett öre.
Har gått upp 3 kg sen jag blev gravid, iaf var det 3 kg för 2 ve sen;)!
Är i ve 22
Wielkip: kan vara MEN som många sagt tidigare kan också vara en indikation på att levern inte funkar som den ska!
Kolla upp det.
När jag blev inlagd för havandeskapsförgiftning förra gången delade jag rum med en tjej som hade just klåda över hela kroppen oh hon höll på och kliade sig jämt. Hon hade dåliga blodvärden och detta är ngt av många saker man kan drabbas av just pga graviditeten! Hon var inlagd 1 månad och sen i ve 37 satte de igång henne eftersom blodvärdena inte blev bättre.
Nu är det säkert inte det du har FACEPRIMER men lika bra att kolla upp kanske.:)