Inlägg från: Stronza simpatica |Visa alla inlägg
  • Stronza simpatica

Vi som väntar marsbebis 2012 :-)

Lyckobebisen; nu spelar det ingen roll i ert fall men tänkte tala om det ändå:). Visste du att som två kvinnor kan båda amma? I min förra graviditetstråd fanns det ett homosexuellt par och där hade deras bm frågat om båda skulle amma. Tyckte det var häftigt för jag trodde man var tvungen att vara gravid för att kunna producera mjölk men så är tydligen inte fallet, det räcker att vara kvinna;)!

• Stronza simpatica

Quinny: vad bra att han förtydligade att han absolut inte tycker du är tjock/fet och att han verkar förstå att aldrig uttrycka sig så igen.:)

• Stronza simpatica

SaraA: sånna tankar har jag med. Vill inte att oliver ska känna sig i skymundan på något sätt men hoppas på att omställningen blir lättare att ta för honom eftersom han är så liten. SEn känns det som en omöjlighet att älska någon så mkt som jag älskar han, men det kommer man ju säker lyckas med ändå:)!

• Stronza simpatica

Babybluey: it sucks att vara gravid, så är det bara men vet du det är fantastiskt när du sen håller den underbaraste varelsen i världen i din famn och du fylls med så mkt kärlek och lycka att du blir överrumplad!

Pga detta så är jag här IGEN och går igenom ännu en as jobbig graviditet trots att jag aldrig trodde jag skulle gå igenom detta igen, men då visste jag inte heller hur underbart det faktiskt är att ha barn:)!

Så du är verkligen inte ensam om att hata att vara gravid:)!

Kram

• Stronza simpatica

Vi har inte haft sex sen kort efter jag blev gravid eftersom jag mår illa jämt och fortf måste koncentrera mig för att inte spy dagligen. Jag har noll sexdrift när jag mår dåligt då JAG lider inte:D, mannen är nog inte så glad men klagar inte allt för mkt:)!

• Stronza simpatica

Vakna till sprängande huvudvärk och starkt illamående och var tvungen att springa till toaletten och spy:(! Mådde bättre i 10 min efteråt men nu är det tillbaka.
    Denna gången kommer det verkligen hålla i hela graviditeten!!:-0 Nej nu blir det inga fler barn efter detta!

• Stronza simpatica

Liniz79: nej det gör jag faktiskt inte, måste kollas upp!!! Tack tack tack:)!

Babybluey: tack för medlidandet:), här skrattar alla läkare bara bort det med ett: det är normalt, eller: bara ett gott tecken på att bebisen är frisk.
    Har testat alla tabletter man får ta fr Apoteket och sjösjukeband etc men inget hjälper.

Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-)