Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Stinis83 skrev 2011-12-28 18:50:38 följande:
Vilken konstig dag jag har haft! Sambon vaknade och kände sig sjuk, och det vet ju alla hur killar är när de är sjuka. Så han fick sovmorgon och kände sig bättre när han vaknade igen, och vi åkte in till Norrtälje för att kika lite. Jag hittade en bh - stl 75D!! Och så blev det ett par byxor till bebisen på rean. Lunch i "stan" sen hem. Dottern kräktes i bilen igen och tömde nog fasen allt som fanns i den lilla magen. Och jag har kräkfobi.
Vi kom till stugan och somnade och sov middag i TVÅ timmar. Bebisen bökar och har nåt konstigt, jag har svårt att sitta för det känns som om jag ska bryta backen av honom :S Dottern fick nåt ryck och började slå och sparka på magen och bebisen sparkade tillbaka. Sambon sover, ingen i familjen har nån aptit, jag har ingen ork och är mest irriterad och bitter. Halleluja, hoppas morgondagen blir bättre!
Det var sannerligen ingen bra dag du har haft idag. Hoppas att blir bättre tills imorgon.
Igår sa satte Mini igång riktigt ordentligt i magen. Hur jag än satt eller låg så bökade hon runt som en riktig vilding. Det var inte många minuters vila där inte på hela dagen, kvällen och natten. Höll på bli tokig till slut.
Men idag verkar hon vara riktigt trött efter gårdagens aktiviteter för hon har varit så lugn så lugn hela dagen.
Nippertippan skrev 2011-12-28 19:21:16 följande:
Någon mer än jag som helt plötsligt börjat sova mycket sämre på nätterna? Vaknar en gång för jag behöver gå på toa men sen vaknar jag hur många gånger som helst. Antagligen när jag ska vända mig, sen har man ju kudde mellan benen för att lindra foglossningen...
Jag sover oxå väldigt dåligt om nätterna nuförtiden men mest är det väl för att bebisen bökar runt så mycket då så att jag inte kan somna.
jempalainen skrev 2011-12-28 19:22:35 följande:
Förlåt att jag lägger upp en bild här men jag är så glad och stolt!:) Fick äntligen se min lilla tjej inne i magen och hon mår väldigt bra och allt ser tiptop ut! Så lik pappa att jag nästan skrattade...riktig pussmun och kinder som en riktig chilenare! :) Min Maria-Isabel! Älskar dig!
Det var verkligen värt alla pengar!
Vilken sötis! Visst är det mysigt och kul att få se dem mer lite på "riktigt"?
Nikis skrev 2011-12-28 19:38:48 följande:
Är det farligt att sova på mage nu för tiden??
Det vet jag faktiskt inte. Jag är en magsovare i vanliga fall men skulle jag minsta lilla lägga mig på mage nu så protesterar hon direkt. Tror det blir mer trångt i magen då och klämmer åt lite mer på dem. Sen är magen alldeles för stor nu för att det ska vara skönt att ligga på mage. Det känns ju mer som att man lägger sig på en sten, haha!!