Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Imorgon bär det av till Gekås(Ullared) och då ska det shoppas till bebisen även samt en del julklappar och annat smått och gott
Imorgon bär det av till Gekås(Ullared) och då ska det shoppas till bebisen även samt en del julklappar och annat smått och gott
Grattis ruttenfrukt till radhuset. Vad underbart med nånting som är större och slippa en gnällkärring. Sånt vill man ju mer än gärna slippa.
Här är allting som vanligt. Gick in i vecka 23 idag så nu är det bara tre veckor kvar till köns och 3D ultraljud. Ska bli så underbart kul och spännande för sen kan shoppingen börjar på allvar!
Har även märkt det att bebisen sover väldigt mycket på dagarna när man är uppe och rör på sig men så fort man lägger sig ner i sängen på kvällarna så är den igång och sparkar för fullt.
Även sambon har fått känna av en del av sparkarna men oftast så slutar den precis så fort han lägger handen på
Jag känner definitivt inte vad det är för kroppsdelar. Känner bara att det är nåt hårt i magen men inte vad som är vad. Tror inte ens att jag kände det när jag var höggravid med dottern. Man visste ju på slutet hur hon låg men om man bara kände utanpå magen så hade jag ingen aning om det var rumpan eller ryggen.
Sen till er alla som vet om det är en flicka eller en pojke i magen så vill jag tipsa om en jättebra hemsida med en massa snygga/söta/tuffa/annorlunda barninredning. Kostar lite mer men det kan det absolut vara värt dem pengarna.
www.sebra.dk
Faceprimer: Usch det kan ju inte alls vara kul. Men som många andra har skrivit så är det ju bra att dem håller koll på dig.