Jempa, ja är det demens så är det väl bra om det upptäcks tidigt. Jag jobbade på ett låst demensboende för en massa år sen, och det är väldigt kämpigt för vissa anhöriga att förstå att det inte riktigt är samma person längre. Hoppas att det finns någon botlig förklaring till hennes dåliga minne :)
Vad skönt att du känner dig lite bättre idag, hoppas att det håller i sig så :) Det kanske är stressen för din mamma som släpper, och allt du känt medan sambon var borta som släpper nu?
Jag hade planer på att åka till Apoteket och köpa sånt som tagit slut, köpa Dora Utforskaren till dottern, tvätta och fixa lite här hemma... Men när jag skulle lämna dottern på dagis så började jag må jätteilla, kallsvettas och var äckligt nära att svimma... Usch vilken panik jag fick! Jag mår fortfarande inte bra och kan inte sitta upp utan att det känns som om jag ska svimma. Så det blir nog lugnt för mig. Vet inte vad det kan bero på, lågt tryck kanske? För jag har ätit som jag brukar.
Lycka till idag fining! Kram kram kram :)
Lillaknytet, vad bra att du fått en tid hos bm, hoppas de kan hjälpa dig. Du borde kunna få en "sovpåse" eller nåt så du får vila lite, jag förstår inte hur din kropp orkar gumman! Haha, den dagen din sambo varit gravid och haft de besvär du har haft, inte får sova för att han har värkar, DÅ kan han få säga att du fånar dig :) Och han ska fan inte komma och gnälla över nån förkylning, det är en smekning i jämförelse ;) Kram till dig!
Qatteriin, åh vad härligt det låter med akupunktur och frisörbesök! Jag skulle också vilja göra nåt åt håret innan bebisen kommer, men det kan bli tight ;) Ögonbrynen däremot såg jag att jag måste ta itu med. Om jag inte vill se ut som Cookiemonster ;)