Lyckobebisen, åh vilken fin ring! Det är nåt sånt jag vill ha, men i guld. Men lite stenar vill man ju ha ;) Vi får se om vi hittar nåt fint. Var är era köpta nånstans? Jag kan typ inga andra butiker än Guldfynd, Hallbergs och Albrekts... :)
Ja vi hoppas att vi kan få ihop det med dop och bröllop samtidigt, då är ju alla ändå samlade liksom. Vi kommer nog ha det ganska enkelt tänkte vi. Jag har redan sett ut klänning på bild, sen får man se vad det blir. Fästmannen (haha, vad roligt att säga det!) ville att jag skulle ringa kyrkan och kolla datum idag, så kl 13 ska jag ringa dit :)
Vill ni ha sommarbröllop så ni väntar till nästa sommar då, eller spelar årstid ingen större roll? Höstbröllop är också riktigt vackra, och vinterbröllop med :)
Ja oj, jag förstår att ni känner er stressade! Och med C's foglossning också... Kämpar hon på och struntar i att det gör ont? Eller tar hon det lite lugnare? Hoppas att ni hinner komma i ordning hemma innan lillgrabben kommer. Måste vara jobbigt för er med snittdatum eftersom det kan vara läskigt att vänta, men samtidigt inte hinna göra det i vecka 38+!
Vi har bara lite olika alternativ till namn, men väntar och ser hur han ser ut och är :) Hur går det för er? Blir det Sid? Jag tycker det är ett supercoolt namn! :) Vi velar mellan Alexander (är väl topp 3 på namnlistan...), William, Anton och Vincent som det ser ut nu. Ja, det är max 11 dagar kvar nu, men det känns som att han försöker ta sig ut precis hela tiden. Jag tror inte han trivs därinne... :) Så vi får se om han stannar tiden ut eller om han kommer innan. Just nu hoppas jag på innan :) Men du... det är inte många fler dagar kvar för er heller ;) Visst är det galet! :)