Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Jempa, inget barn fött här inte :) Men Carla undrar jag var hon håller hus däremot ;) Jag har bara varit totalt slut idag, dottern gör allt för att inte lyssna på mig och sambon har varit iväg med en kompis. Bebisen lever rövare i magen, och när jag och dottern satt och åt middag fick jag en värk som gjorde att jag trodde att det var på gång. Men det kom bara några till sen stannade det.
Isavanna, jag har också problem med min tvååring... Hon lyssnar inte ett ord på vad jag säger och jag vet inte hur jag ska hantera det. Till slut blir jag tyvärr så frustrerad så jag nästan skriker åt henne, och det hjälper ju knappast... dessutom får jag så fruktansvärt dåligt samvete, jag vill inte vara en mamma som skriker. Men tålamodet är verkligen inte på topp just nu. Jag försöker vara en bra mamma, men det känns som att allt jag gör blir fel :(
Becka, vad fina saker du fick och vad roligt med en babyshower! :) Stackars dottern som ramlade, och stackars dig som såg det :( Tur att det gick bra dock!
Lyckobebisen, vad bra att allt såg bra ut, bra att ni åkte in :) Och vad roligt att se C!
Imorgon är det dags att åka till bm för vanlig kontroll, då får vi se om jag har en ny uvi igen. Och så ska jag be henne att be läkaren skriva om mitt sjukintyg, det är alldeles för mycket fel i det. Jag skulle gärna vilja ha en undersökning för att se om det hänt nåt efter alla förvärkar, men det lär jag väl inte få... Jag får ge mig till tåls helt enkelt :) Godnatt alla fina tjejer!