Agnesmamma, ja säg det, jag har faktiskt ingen aning?! Jag hade inte heller så när jag väntade dottern. Men det kanske är därför, för att vi är omföderskor? :S Men det finns nog ingen känsla som beskriver det bättre ;) Inte för att jag nånsin har provat, men jag kan ju tänka mig. Jag såg ett par såna när jag var på safari i Sydafrika, och det var rejäla grejer, typ lika stora som jag själv! Vilket jag dessutom råkade säga på jobbet högt så folk hörde... ibland undrar jag om jag har nån form av Tourettes Syndrom alltså... :)
Qatteriin, nej stackars dig! De hade väl kunnat förbereda dig på det, eller åtminstone förklarat innan du var tvungen att fråga själv... Det är väldigt känsligt att byta bm mitt i allt, speciellt med din historia. Vad dumt att de inte tog dig på allvar, hur lång tid kan det ta att ta en sticka och kolla protein?! Det gjorde de ju för fasen på mig trots att mitt tryck var bra (110/70). Ja du kanske var stressad över att de ryckt undan mattan under fötterna på dig, men vill man ta risken? Nej usch, jag hoppas att du kan känna förtroende för den nya, annars tycker jag att du byter. Man ska känna sig trygg med sin bm, det är jätteviktigt, speciellt om man är orolig.
Chetti, jag lider med dig! Hoppas att det är något som kan ordna sig så ni får må bra allihopa. Barnen är det finaste man har, och man vill deras allra bästa. Har de inte bra på något sätt så går man sönder... Massa kramar till dig, och hoppas nästa möte går bra och att du känner stöd av att ha din man där!