Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Lillaknytet, då bor vi också nära, jag bor i Täby :) Var ska du föda den här gången? Jag födde på SÖS förra gången för det var närmast där vi bodde då. Pga olika omständigheter blir det bäst att jag föder där igen, så det blir till att ta sig igenom hela stan när man måste in på koll... :) Men på måndag smäller det! :)
Carla och Daysis, tack för peppningen om viktnedgången :) När jag skrev att jag räknar med -5 kg så menade jag på måndag, sen kommer det ju bli mer. Hoppas jag iaf eftersom jag ligger på +22 kg idag! Men jag gick upp 21 kg med dottern, gick ner 4 kg i samband med förlossningen och på totalt 4 mån hade jag gått ner allt. Helt utan diet, jag åt vad jag ville och var ute och gick mycket :)
Åh vad typiskt, jag låg och sov middag och så vaknade jag av billarmet som tjöt och trodde ju direkt att någon varit på bilen. Det gick inte att låsa den igen sen, så jag ringde sambon. Då var det passagerardörren som var igenfryst imorse så jag inte fick upp den, men nu hade den tinat och öppnats lite... Nu ska jag försöka somna om, mår fortfarande lite konstigt.