Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Jempa, men fy vilken otur du har! Skönt att det var så pass att du slapp vara inlagd, det hade ju varit typiskt nu när sambon äntligen är hemma... Och vad läskigt med din mamma, men skönt att det verkar ha gått bra ändå. Vilket tumult!
Qatteriin, åh vad snällt av dem att köpa en ny spjälsäng, hoppas du njuter när du får bädda den :) och att det onda i ryggen går över.
Jag vägde mig imorse och har gått upp 23 (!!!) kg nu! Men å andra sidan har jag samlat på mig så mycket vätska så det gör ont att stå, gå och sitta. Gå är nästan inte att tänka på. En jäkla massa sdr idag, men inte så det känns som att det är på gång. Och så har dottern äntligen kommit hem! Hon är jättegosig med mig och lämnar inte min sida.
Wielkip, det är ingen fara om bebisen skulle komma nu :) Jag förstår dock inte hur man kan känna tappen själv och veta vad som är vad därinne, jag har aldrig fattat det :) Hur som så ska du nog inte pilla så mycket där eftersom det kan reta igång saker. Men din bm kan göra en gynundersökning imorgon för att kolla tappen och om du är öppen :)