-
Ska kolla, genast!Mollly skrev 2011-09-25 22:02:57 följande:Kika gärna in på min blogg och läs inlägget: Tränar du, se hit
-
Låter väldigt intressant, kommer det att säljas internationellt?
-
Du springer för fulla bullar du! Härligt!MissKaos skrev 2011-09-25 20:04:17 följande:Vilken underbar story!
Jag började på barngymnastik. Sen slutade jag alldrig träna.. Försen jag födde ut barnet (började igen e 3 månader) blev sen sjuk.. I div. Och gjorde inte ngt på ett år! Blev fet, otränad och otrivslig. Rökt har jag däremot gjort till för några år sedan. LA på mig när jag slutade. Gick upp som tusan av hormonbeh före grav..
Idag blev det 10,3km på 66min. Lätt lätt lätt. Kunde sprungit några km till, men man ska väl vara lite försiktig. Behöver köra styrka för benen dock!
Så, sprugna 27km i helgen känns väl rätt ok, och ursäktar väl frossan på div sötsaker -
Själv har jag förkyld med halsont och kommer inte att träna! Men hejar på er andra!
-
Tullemi skrev 2011-10-04 21:43:15 följande:Förresten....var är Favete? Det var längesedan hon skrev nu.....Hej!ETSS skrev 2011-10-04 21:50:22 följande:Jag undrar också vart hon har tagit vägen?
Jag är fortfarande sjuk. Helt otroligt! Men snart så! -
Tack!ETSS skrev 2011-10-05 21:14:03 följande:Åh men krya på dig
Hur går det med sömnen?
Jag har inga problem med sömnen längre. Sover gott! -
Känner att jag börjar bli frisk nu så imorgon blir det träningsdags!! Härligt!!!
-
Nu ska jag bege mig på en diet, för skoj skull. Tänkte testa LCHF (rätt förkortning hoppas jag?). Tänkte köra på en 2 veckors period, men det kanske är för kort tid för att det ska ge någon märkbar effekt?
Till frukost blev det äggomelett bestående av ägg, ost, kalkon och grädde. Till det åt jag labneh och drack vatten.
Någon som vet när man kommer in i ketos? -
Ja, det råder delade meningar om det, men jag vill testa och se hur jag mår. Vi får se. Den dieten är ju så omtalad. Så upp till bevis om den är bra för mig.Mollly skrev 2011-10-09 12:01:59 följande:Nu vet jag inte vart dom läst det, men min kusin sa att LCHF både är miljöfarlig och hälsofarlig
-
MissKaos, tack för infon! Dessvärre pallade jag inte dieten. Haha. Vilken karaktär man har! Men jag hade gärna testat för att se vad "alla" talar om.
/
Ikväll skulle jag springa milen, men det fick jag minsann inte. Lillflickan är sjuk och vill bara ha mamma. Jag som var så peppad, och dessutom ganska hårt kolhydratladdad efter lunch & middag. Attans!