Inlägg från: Paradigm |Visa alla inlägg
  • Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Gryndrömmen skrev 2011-09-10 12:07:12 följande:
    oj är det någon här som fått det Har jag missat helt! Fruktansvärt.. har en kollega som fick det i våras och hamnade på intensiven i respirator
    Inte fått, men haft det. Jag tror det. Jag har starkt för mig att jag har läst det.
  • Paradigm
    ETSS skrev 2011-09-10 12:14:43 följande:
    Men tufft som skrutt om du har mycket för dig {#emotions_dlg.flower}
    Ja, det kan ju bli farligt i och med att jag kör dagligen, men att inte sova på flera dagar är ganska farligt det med.
  • Paradigm
    ETSS skrev 2011-09-10 12:22:43 följande:
    Det är det, man fungerar inte riktigt som man ska då. Kör du långt varje dag?
    Nja, det är bara imorgon som det blir en lite längre resa. Glad
  • Paradigm
    Mollly skrev 2011-09-10 12:27:04 följande:
    Nu har jag bokat massage. Den 23/9 blir det. Åhh vad jag längtarSkrattande
    Jag vill också! Men min man är utbildad massör så jag får nöja mig med honom.
  • Paradigm
    MissKaos skrev 2011-09-10 14:13:23 följande:
    GAnska farligt = Jättefarligt. Du kan bli manisk alt psykotisk.

Sprugna 11,5. *nöjd* Fat tiden 75 min är väl sådär.. MEn skönt var det
    Ja, har väl du erfarenhet, du som betalar personer med missbruk. Vissa av dem sover väl inte var jag har förstått.

11,5 km är bra!
  • Paradigm
    Betalar personer med missbruk. Vilken felskrivning, haha!
  • Paradigm

Jag är SKITmycket att göra just nu! Phu...
    Jag hinner seriöst inte äta och igår somnade jag klockan halv fyra för att sedan gå upp halv sex. Och imorgon ska jag upp HALV FEM! Jag har nog inte sovit mer än 8 timmar på 4 dagar nu. Jag blir knäpp! Igår försökte jag med avslappningmusik, hypnos för att somna, men jag somnade INTE.

Jobbigt!

• Paradigm
    Primrose skrev 2011-09-11 00:42:41 följande:
    I morgon är sista dagen på sonens penicillinkur (mot borrelian) - hurraaa! Sonen har fått ont i magen och ett bajs från "underjorden" - men borreliafläckarna är helt borta och han är, förhoppningsvis, botad nu!
    Skönt att läsa! Solig
  • Paradigm
    Jennnyn skrev 2011-09-10 23:45:07 följande:
    Hej på er! Hoppas er dag varit bra! Själv har jag haft en mysig lördag som inleddes med en skogspromenad med fotograferande och kantarellplockning. Var sedan på gymmet och körde igenom rygg och biceps. Ökade vikterna på den sittande rodden, hantelrodden samt hantelcurlen. Känns härligt att det börjat hända något och att man inte fastnar för länge på samma vikter. Nästa gång ska jag försöka öka på även på latsdragen.
    Åh, vad härligt det lät med en skogspromenad. Det simpla är det som är bäst!
  • Paradigm
    ETSS skrev 2011-09-11 10:43:28 följande:
    Jag tycker så mycket om er alla på den vänligaste och mest stöttande tråden på FL {#emotions_dlg.flower}

Det så att under tiden jag inte får träna så mycket så kommer jag inte heller att posta så mycket här, jag följer er och gläds med er när det går bra, och pratar gärna med er, men inte just om träning, jag saknar det lite för mycket.
    But I´ll be back Hjärta
    Kan bara säga detsamma! Solig

Men du, du måste skriva inlägg iaf ang vad som helst, spelar ingen roll om vad. {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!