Inlägg från: Paradigm |Visa alla inlägg
  • Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Tessou skrev 2011-10-16 14:01:48 följande:
    Ännu mer träning? Det går knappt att träna mer... Men jag borde kanske träna annat istället för dans och BodyJam - men det gör jag för nöjets skull. Striktare kost kan jag knappast ha.... Cool
    Det var precis det jag syftade på. Haha.
    Nämen om du redan har en väldigt deffad kropp vilket jag utgår från i och med kost och träning så gäller det väl att fokusera på tyngre vikter. Men alla kan inte få ett 6 pack.
  • Paradigm
    Frukostflingan skrev 2011-10-17 06:50:13 följande:
    Här är det full aktivitet minsann. Måndag och ny vecka. Utan tjänsteresa tack och lov. Denna vecka ska jag klämma in följande:
    1 spinningpass
    3 löppass
    1 simpass
    Styrka
    Vi får se hur bra det går :)
    Låter kanon!
  • Paradigm
    Tessou skrev 2011-10-17 09:15:32 följande:
    Jag har fått för mig att det syns ganska snabbt på mig, kanske för att jag är så smal....?

Finns det någon bildtråd som hör till denna, tänkte där man kan lägga upp före -och efter bilder - om man har nåt mål eller så som man vill visa upp?
    Nej, det finns ingen sådan tråd! Bara denna och en recepttråd!
  • Paradigm

Sådär, ett träningspass till avklarat! Skrattande

Det blev bl a ett intervallpass där jag varvade mellan att springa på 15km/h och 10km/h. Det blev sammanlagt 5 km där 5 minuter bestod av uppvärming och 5 minuter av nedvarvning,
    Det blev också lite biceps och några funktionella övningar med pilatesboll.

Jag hade ju en period när jag mådde dåligt och gick ned 2 kilo i vikt. Nu har jag gått upp dem och igen och vågen vill gärna ticka uppåt nu när jag tränar. Jag vet inte varför vågen alltid går upp när jag tränar, kanske att jag dricker mer och en ökad blodmängd?

• Paradigm
    Primrose skrev 2011-10-17 12:07:45 följande:
    Härligt! Hoppas att du får till det som du vill!
    Fattig student skrev 2011-10-16 21:45:05 följande:
    Oj, jag höll nästan på att glömma att uppdatera mitt träningspass och sånt får man ju inte glömma!

Det blev 5 km på 23 minuter, vilket motsvarar 13km/h.
    Sedan blev det styrka där fokus låg på armar och ben.

Någon gång i veckan ska jag försöka med att springa en längre sträcka på en timme ungefär.
    Vad du har kul!
    Haha, ja - ibland är livet riktigt roligt!
  • Paradigm
    MissKaos skrev 2011-10-17 14:35:06 följande:
    Mer muskler kanske?

Jag fick smsm av min man. Han har minnsann kollat ut att det finns löpskor med dubbar på löplabbet Ibland älskar man mer än annars
    Fast muskler på så kort tid? Alltså jag går direkt upp i vikt när jag börjar träna om jag t.ex. har haft ett uppehåll pga förkylning eller bara ett uppehåll pga lathet. Hehe.
    Primrose skrev 2011-10-17 14:43:03 följande:
    Jag binder själv ofta mer vatten (och dricker mer) när jag tränar mycket. Och då svettas jag ändå som en liten gris! Efter ett träningspass kan jag känna hur jeansen sitter tajtare än när jag gick dit.
    Sedan är det ju, självklart, litet mer långsiktigt, så att muskler väger mer än fett. Men det vet du ju redan.
    Jag svettas också som en gris!!
  • Paradigm

Träningspass 2 avklarad. Det blev lätt löpning, 7.3 km på 40 minuter.
    Nu har jag hällt i mig en proteindrink som var blandad med vatten. Urk!

• Paradigm

Halloj i stugan!

Här ligger motivationen på noll. Blöh... Kräks

Men jag SKA köra ett pass.

• Paradigm

Träningspasset KLART!!!

25 minuter intervall, 5 km.
    15 minuters cykling, program FAT BURN. Minns ej sträckan.
    + Styrka.

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!