-
HeheTessou skrev 2011-10-19 21:06:15 följande:Ett cirkel-pass avslutat! Jisses min mage.... vilka dryga övningar! Och den stackars tanten som gjorde övningarna med mig nådde inte för hon är så kort och jag så lång....
-
Jag äter middag minst 2 timmar innan. Direkt efter passet (när jag kan andas normalt igen) så tar jag min proteinshake. Sedan tar det väl en timme innan jag äter något lätt som t.ex. en finnscrisp med någon kesoblandning (btw jag avgudar finnscrisp).Tessou skrev 2011-10-19 21:34:33 följande:....tyckte så synd om henne! Hon skulle hålla emot och trycka ner mig, men nådde inte fram...
Glömde fråga i förra inlägget....
När ni ska träna, t.ex cirkel/styrka.. om vi säger kl 19 - när och vad äter ni före och efter då?
Idag åt jag riktig mat (lax, ris, ärtor) kl 16 och jag va pigg och fick inge magknip eller så under passer. Åt en massa mackor nu efteråt med skinka (kan inte äta nå ''stort'' för sent, får så ont i magen då, senast kl 19 - lägger mig kl 22) Förra Onsdagen åt jag 16:30 och mådde jätteilla hela passet.... men då var jag stressad innan jag åt, spyorna satt verkligen i svaljet....
Så kör jag på när jag är duktig. Nu är min kost under all kritik. -
Jag kan förresten inte dricka för mycket vatten före eller under passet. Då är ett starkt illamående ett faktum.
-
Här där jag bor är det som en fredag. Fredag är nämligen en helgdag och söndag är som en vanlig dag. Så idag blir det godis för min del med, men då blir det hembakat. Jag har fått en idé om att aldrig mer köpa godis då det innehåller så mycket skit. Lycka till, säger jag till mig själv.godisgrisen skrev 2011-10-20 10:54:38 följande:Körde lite överkropp och några benindrag med bollen för baksida lår, känner av ena knät och höften, kanske knävärken kommer från höften, eller tvärt om...hör nog ihop iaf. Hur ska man "bota" försöker vara noga med att stretcha höftböjar, baksida lår och rumpa...
Firar att det idag är förfredag med naturgodis, har tränat tre pass+pw denna vecka och ska träna core i eftermiddag känner att jag är på G nu -
Livet går i vågor, även träningen. Ingen större fara om det inte går för lång tid.Tullemi skrev 2011-10-20 08:09:40 följande:Nu har det varit dåligt med träning i en veckas tid. Mina träningspauser börjar alltid med att vi gör något (som tex vår minisemester till Danmark i helgen) och sen när jag kommer hem igen så blir jag såå bekväm *morr*. Jag har visserligen känt av lite halsont denna vecka så enbart lathet har det inte varit, men jag är inte nöjd med min motivation. Får se om det händer nåt ikväll..... Kosten är dock OK
-
Jag har köpt hem pizza till barnen. Inte bara för deras skull, utan för att jag inte orkar göra middag idag. Lat. Jag får däremot inte njuta av denna skapelse. Jag tänkte börja deffa nu.
Någon som har tips på kost vid deff?
Recepten får gärna läggas in i träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html -
Jag googlar på det just nu. Skulle vilja köra på ett uppsats schema.Mollly skrev 2011-10-20 19:17:22 följande:Vart hittar man ett bra deff schema`?
Hittills har jag funnit information om enbart deff, men allt det där vet jag ju redan. Jag behöver hjälp med fantasin när det kommer till olika middagar. Känner ingen vidare lust att enbart äta kokta ägg till frukost och kokt kyckling med kokta grönsaker till middag varje dag, liksom. -
Gud vad skriver jag.Fattig student skrev 2011-10-20 19:49:07 följande:Jag googlar på det just nu. Skulle vilja köra på ett uppsats schema.
Hittills har jag funnit information om enbart deff, men allt det där vet jag ju redan. Jag behöver hjälp med fantasin när det kommer till olika middagar. Känner ingen vidare lust att enbart äta kokta ägg till frukost och kokt kyckling med kokta grönsaker till middag varje dag, liksom.
Ett uppsatt schema. -
Jag skulle ha sprungit milen idag, men skiter i det. Så det kryper i benen här med, men jag måste vila.Tessou skrev 2011-10-20 19:05:42 följande:Vilodag idag.......... suck........ kryper i benen!
-
Gillade denna frågespalt som bevisar hur viktigt det är att äta, vilket många skiter i för att de vill gå ned i vikt, men de inser inte att de bryter ned kroppen...
www.stadium.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Stadium-SwedenB2C-Site/sv_SE/-/SEK/cc_ViewArticle-ShowArticle&Level4MenuSelected=&TopMenuSelected=training