• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • Amazina

Mina båda töser vaknade 05.30 idag, och min man är inte hemma. Dessutom var jag uppe 2 vändor för att mata minisessan inatt. Är sååååå trött! Hoppas på synkroniserad middagssömn! Skulle behöva en långpromenad själv i en sval, folktom, knäpptyst skog!  Ska se om jag kan organisera det senare idag...

• ETSS

Ska bara meddela er att jag tar en liten holiday from reason, här ska ätas godis i kväll och has två dagars motionsledigt, sen blir det allvar igen och snart has det gymkort. Det är skönt att ta en liten vilopaus ibland :)

• OnMyWay
    Amazina skrev 2011-07-03 10:45:56 följande:
    Mina båda töser vaknade 05.30 idag, och min man är inte hemma. Dessutom var jag uppe 2 vändor för att mata minisessan inatt. Är sååååå trött! Hoppas på synkroniserad middagssömn! Skulle behöva en långpromenad själv i en sval, folktom, knäpptyst skog!  Ska se om jag kan organisera det senare idag...
    Nää fy, hoppas du får en bättre natt idag.. Sömnbrist är inget att leka med, jag blir ett monster Demon

Har tränat idag,
    20 min på crossen
    40 min styrka
    och avslutade med 10 min rodd.
    Det va såå skönt
    Adama & Awa 070509 <3 Amie 100423 <3
  • Annika i Gbg

Hej på er! Nu åker jag till syrran i Frankrike och är borta en vecka. Det ska bli underbart! Ha en fin vecka allihop, vi hörs!

Jag tror på livet - även när det sparkar skiten ur mig!
  • OnMyWay
    Annika i Gbg skrev 2011-07-03 21:09:13 följande:
    Hej på er! Nu åker jag till syrran i Frankrike och är borta en vecka. Det ska bli underbart! Ha en fin vecka allihop, vi hörs!
    ät en massa god mat där åt mig
  • ETSS
    Annika i Gbg skrev 2011-07-03 21:09:13 följande:
    Ha det så härligt :)
  • KOTJ MF

Deffen har gått fint, deffat bort 7 kilon på 6 veckor, magrutorna sitter där dom ska och är förövrigt tight i kroppen, bådar bra inför festresorna i sommar till spanien och cypern.

En annan fördel är att dips och chins går lite lättare nu när man väger mindre, kan till och med köra viktade chins nu.

• ETSS
    Ponycorn skrev 2011-07-04 00:35:32 följande:
    oh jag är på! 
    Förresten välkommen, är rätt ny här själv och tar mig friheten att säga hej :)
  • OnMyWay
    KOTJ MF skrev 2011-07-04 08:20:45 följande:
    Deffen har gått fint, deffat bort 7 kilon på 6 veckor, magrutorna sitter där dom ska och är förövrigt tight i kroppen, bådar bra inför festresorna i sommar till spanien och cypern.

En annan fördel är att dips och chins går lite lättare nu när man väger mindre, kan till och med köra viktade chins nu.
    kan du inte berätta lite om vad du äter och hur du tränar under deff? snälla
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!