Träningsnördar - här samlas vi!
... nu är jag inte hopprepsexperten nummer ett, men jo, det är stor skillnad, i alla fall om man jämför med de barnhopprep i plast jag hoppat med. Det är typ mellanhård plast och följer inte naturens lagar riktigt.
Märker att jag mer och mer kör tyngdlyftning på träningen, jag har nog blivit ett offer för crossfit trenden
Jag har inte varit här på länge märker jag. Har inte haft så mycket tid, och när jag haft tid har jag hellre lagt den på att träna än att skriva om att träna.
Hur som helst så vägde jag mig på nyårsafton 2013 efter att ha varit utbränd och deprimerad. Vägde då 72 kilo. Nu i helgen vägde jag mig och nu ligger jag på 86 kilo. Mestadels muskler. Något kilo ligger runt magen och skvalpar. En del var gamla muskler men en hel del är nya.
Tänkte ta några till (om jag lyckas) och sen blir det att bränna fettet innan det blir semester i Karibien i oktober.
30 min intervall
Nu 300-400 situps i olika varianter
Avslut plankan
Därefter poolhäng
//TS med bytt alias
Imorgon ska jag vara med i mitt första triathlon. Wish me luck!
Delge gärna ett axplock från er diet!
Ska jag vara helt ärlig tycker jag inte att det är så värst mycket lättare att få i sig mer kalorier av att dricka proteinpulver än att äta mat och dricka vatten. Jag blir ganska mätt av proteinpulver, inte bara kortvarigt utan en ganska lång tid. Magen fylls upp och man har bara fått i sig 120 kcal per skopa.