Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Träningsnördar - här samlas vi!

Wilowa skrev 2013-10-01 13:34:45 följande:
    Nu har jag äntligen hittat en sjukgymnast som vet vad det är för fel på mig! Solig Hon kunde visa att det var så genom att testa min muskelstyrka och hon gav mig övningar som faktiskt känns rätt. Tidigare sjukgymnaster jag varit till har fokuserat på helt andra saker och gett mig övningar som inte alls känts rätt. Precis som jag alltid känt så sitter grundproblemet i mina höfter och inte alls i nacken och ryggen.
    Det var väl ändå på tiden!!!
  • Scratchy
    MissKaos skrev 2013-10-01 16:50:27 följande:

Det vore trist
    Jag ska ju dit sen, och grilla korv och spela kort med HinHåle. Vete fan hur det ska gå till om Clownen by mistake råkar säga något smart? Det är inte sannolikt, men osannolika saker händer ibland.

Jag gillar inte att frysa heller.

Snälla Clown. Håll käften eller fortsätt vara lika dum. Eller gå och träna, det behövs antagligen.
    Frågan är om du vill missa korvgrillningen eller om du vill grilla korv med clownen. Risken finns ju att det blir antingen det ena eller det andra eller både och. Nå?
  • Scratchy
    MissKaos skrev 2013-10-01 17:54:07 följande:
    Clownen får inte sitta med oss.
    Töntar åker inte längst bak i bussen, du vet
    En clown som brinner måste se festligt ut. Vi använder honom som bränsle.
  • Scratchy
    ander25k skrev 2013-10-03 10:14:15 följande:
    Det bästa med kvinnor och träning , det är att dom vet hur viktig ben och bålträning är för kroppen,man ser inga kvinnor med breda axlar och pinn ben .
    Haha... vilken ytterst märklig analys...
  • Scratchy
    ander25k skrev 2013-10-06 22:17:24 följande:

Är kanske lite trött på att se alla grabbar träna överkroppen ,men det är klart, ingen stör mig vid knäböjs ställningen
    Jag menade mest att de flesta tjejer jag känner tränar för att benen är för fläskiga och de vill ha dem smalare. Därav mycket benträning. Har nog knappt sett en kvinna som har förutsättningar för att överträna överkroppen och ha pinnben.
  • Scratchy
    MissKaos skrev 2013-10-09 19:48:16 följande:
    Idag vila. Frallbak. Grahamsfrallor. Lycklig son.. snart kommrr gubben hem ftån 2h basket sen är väl brödet slut..
    Och jag undrar vsrför det går åt mkt mat här? Minst 30ägg i veckan.. ett par tre kg bananer.. osv

Imorgob gymmet för preggofanten. Såg ett såkul pass köras i crossfitgymmet igår. Avis! Typ stationer/intervaller. Yey! När ungen är ute!! Lagom 10km dit bordr gå träna upp sig till löpning dit passet vagnen hem åå rimmlig tid va?
    Hur länge har du varit preggofant egentligen? Jag fick för mig att du var på sista veckan för flera månader sen.
  • Scratchy
    MissKaos skrev 2013-10-09 20:53:27 följande:
    *lol* berättade nog här före bim så..

V 32 nu.
    Jaha... jag trodde du var i 15:e månaden nu.
  • Scratchy
    MissKaos skrev 2013-10-11 13:03:40 följande:
    Nej. Inflyttad från Jönköping. Något mindre!
    Massagen var underbar. Varför tog den slut.. spänningar i massor!
    Så vi är från samma ställe... mmm...
  • Scratchy
    Johan75 skrev 2013-10-20 16:53:30 följande:
    Varför är det dåligt att det är snygga kvinnor här?
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!