Inlägg från: godisgrisen |Visa alla inlägg
  • godisgrisen

Träningsnördar - här samlas vi!

fortfarande krasslig......återkommer så fort jag känner mig piggare.

• godisgrisen
    MissKaos skrev 2011-11-28 13:11:51 följande:
    MAgsjuka. Mår illa, rännesketa + genomförkyld.

*självdör*

Viktnedgång av detta *sur* Man tappar ju sina muskler!!!
    men fyy krya på dig.

Väntar på våran tur också då det börjar gå i skola/dagis nu......nåja det går ju varje vinter så det är ju bara å gilla läget och hoppas på att vi klarar oss.........
  • godisgrisen
    Mollly skrev 2011-12-01 18:17:45 följande:
    Efter en hel dags shoppande hade jag tänkt att dra mig ner till gymmet. Men fick nyss veta att en kär gammal vän valt att avsluta livet. Så tappade all lustGråter Får se om jag pallar åka till gymmet.
    men fy vad tråkigt
  • godisgrisen

Skönt med ett ordentligt träningspass

Själv har jag brist på motivation.....försökte mig på att springa igår, men fick ge upp och powerwalka istället, kroppen är verkligen inte återställd efter febern Blev så besviken att jag inte vill träna idag alls *suck*

Nåja, motivationen brukar ju komma tillbaka å då är det bara att ge gärnet

• godisgrisen
    MissKaos skrev 2011-12-02 16:28:38 följande:
    Nå, jag är svag magen är svullen men det var skönt att få lite endorfinpåslag.
    Imorgon vill jag ut och springa! Iaf en långsamm kortrunda.

Känner igen det där...min mage är också sjukt svullen men det beror nog på att jag inte tränat på tre veckor och ändå ätit massa crap.....men jag är inte sugen på jättenyttig mat när jag har feber...

Sitter och smälter maten nu, sen ska jag ge mig ut på en powewalk för att få mig på lite bättre humör. (Provade ett par favvojeans som nu knappt går att stänga...)

Maken har också varit sjuk och lider också av "trånga-jeans-pga-svullen-mage" syndromet, så vi ska försöka peppa varandra till bra matvanor och motion Har ju någon vecka kvar till det är dax för julbord......

• godisgrisen

kom ut på en PW till slut, höll på att somna vid bollibompa men tog på mig skorna och skyndade mig ut istället

• godisgrisen

Nu är jag på G med träningen igen

Körde ett cikelpass igår, promenad nu på förmiddagen så blir det styrka ikväll, men nog känns  det att kroppen är sliten efter förkylningen, konditionen är usel och har tappat mycket styrka.....förhoppningsvis så kommer det tillbaka snabbt nu.

Firade att jag är frisk med en marabou premium den nya vintervarianten och my god vad god den var!

Men iom det så har jag redan ätit mitt lördagsgodis (har ju dessutom godisförbud till jul......) Nåja bara ett litet avsteg från vägen, tillbaka till rutinerna igen   Får se det som en kolhydratladdning inför kvällens träning

• godisgrisen

Helt slut efter två dagars träning (tar på krafterna att vara sjuk..) så idag blir det vila. SKA köra plankan senare bara barnen ligger i sina sängar (enklast så )

• godisgrisen

Träning igår, tufft pass så nu har jag träningsvärk Ska byta om och ta en skön promenad nu, och när jag kommer hem blir det plankan

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!