• ETSS

Träningsnördar - här samlas vi!

Alxelparti och skuldror : Riktigt snygga.
    Armar : På väg att bli.
    Ben :Skymtar tillstymmelsen till muskler där förut inga fanns.
    Mage : Mycket jobb kvar.

Men ändå, på mindre än två veckor på gym Glad

• ETSS
    godisgrisen skrev 2011-07-22 20:37:50 följande:
    bra jobbat
    Tack Glad
  • ETSS
    hellekis skrev 2011-07-22 22:11:52 följande:
    Idag spurtade vi (jag och son i barnvagn) i uppförsbackar och sedan powerwalkade i mellan, ca 35min.. men i den här jävla kladdiga värmen blir man helt slapp :(
    Bra gjort!
  • ETSS

Ska ut och powerwalka ca 5 km idag. Sommaren här har varit enormt fin här och jag har nästan uteslutande tränat på gym. Idag tornar regnet upp sig men jag SKA ut så småningom

• ETSS
    Evenstar skrev 2011-07-23 08:13:59 följande:
    Godmorgon.

Kul med en träningstråd. Här kanske jag kan trivas ;)
    Välkommen Glad
  • ETSS
    Tullemi skrev 2011-07-23 08:20:59 följande:
    Buhu, ännu en dag utan träning. Jag känner mig för risig för att våga träna. Huvudet är snurrigt och det bränner i ögonen och jag har lite feber. Konstigt nog inte ont i kropp eller hals, men det är väl bättre att inte gå antar jag?! Jag vill komma igång med 4-5 pass i veckan igen för nu blir det bara 2-3 och det är fööör lite.
    Stackars dig. Om du kan gå ut, bara en liten promenad (om febern inte är så hög) och inte i motionssyfte utan bara för att få frisk luft?
    Förstår att du längtar efter träning :)
  • ETSS
    Tullemi skrev 2011-07-23 08:42:41 följande:
    Ja, en promenad ska jag ta, det är bara skönt närman är lite grötig i skallen
    Precis, men ta det lugnt och gå inte fort Glad
  • ETSS
    crimson skrev 2011-07-23 09:49:10 följande:
    En träningstråd, trevligt, får man göra er sällskap?
    Välkommen Glad
  • ETSS
    Fattig student skrev 2011-07-23 13:14:46 följande:
    Hej!

Det blev två träningspass igår. *nöjd*

Idag har jag fullt upp med flyttning. Sista lasset som ska fixas. Med andra ord blir det ingen träning, men vi hörs ikväll eller imorgon. Kör hårt nu!
    Har redan gjort :)
    Lycka till med flytt Glad
  • ETSS
    godisgrisen skrev 2011-07-23 13:48:46 följande:
    Har genomfört 40 min helkropp, är verkligen inte taggad men kör på ändå.....blir lite halvhjärtat men bättre än inget i väntan på bättre motivation.........

Ensam hemma med barnen, så det finns ingen möjlighet till promenad idag, tar det imorgon istället. Känns bra att iaf ha genomfört mitt styrkepass.

överväger om jag ska äta lite lördagsgott idag eller inte......isf blir det nötter/torkad frukt eller annat i naturgodishyllan.

Vågen var såå snäll mot mig imorse, stod på 54.9 Och jag trivs bäst på en vikt under 55kg så nu känns det lite bättre iaf.
    Grattis till viktmål, vet hur det känns Glad
    Klart du kan äta lite lördagsgodis då Glad
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!