• RingRing

IVF/PGD väntar på eller är igång

Hej!

Tänkte starta upp en ny tråd där vi som väntar på eller är igång med IVF/PGD kan samlas.
    Jag vet att det redan finns en tråd för PGD:are men det är inte så många som är aktiva där så jag tänkte att jag startar upp en ny så kanske det är några fler som hittar hit. 
    Vore kul att få prata med andra som är igång med behandling eller som är i start groparna. 

Ni kommer alltid finnas i mammas hjärta Isak och Ellie....
  • Svar på tråden IVF/PGD väntar på eller är igång
  • RingRing

Vad glad jag blir kattflickan stort grattis

• RingRing

Prizzi skönt att du inte har allt för mycket graviditets besvär. Förstår att längtan måste vara jätte stor nu när det är så nära. Känner också igen rädslan, jag är rädd för om man kommer räcka till. Det är så svårt att tänka sig in i hur det kommer bli med 2 små spädbarn samtidigt.

• Kattflickan

Tack för alla gratulationer! Vad tiden sniglar sig fram nu. Fick ni göra era tidiga VUL på hemmaplan eller på Karolinska?

• RingRing

Ja tiden sniglar sig verkligen fram när man är i början utav graviditeten, tycker att det är först nu som det börjar kännas att tiden inte står helt still.

Vi gjorde vårt vul på hemmaplan hos den läkaren som gjorde undersökningarna under själv behandlingen. Fanns ingen anledning att behöva resa lite drygt 60 mil tur och retur för ett vul. När jag ringde och berättade för Huddinge att vi fått ett positivt resultat så sa dom till mig när det var dags att göra vul, ringde sedan min läkare här hemma och bokade tid. Efter vul ringde jag och berättade hur det gått för Huddinge.

• Prizzi

RingRing: Har du fått papper som ska med in till förlossningen som läkaren där ska fylla i? Man ska sedan skicka dessa till Huddinge...

(¯`°?.¸ ♥ EMIL ♥ ¸.?°´¯)
  • RingRing

Nä den bm jag pratade med efter att vi gjort vul sa att dom skulle skicka hem den blanketten till oss men än har det inte trillat ner något i brevlådan. Har du fått?
    Får väl ringa och påminna dom om den inte har kommit om någon månad.

• Prizzi

Jo jag har fått, fick de rätt omgående. Säkert har de missat.

Svar på tråden IVF/PGD väntar på eller är igång