Nähä, det gick inte...fick missfall nu i vecka...Tungt just nu. Men jag har ju turen att ha en lite tjej (med samma syndrom som jag) och just nu är jag glad att hon finns som kan få mig på andra tankar
AlexiGiulia:Känner igen mig i det du skrifver längre ner, Om längtan efter 2 an.
AlexiaGiulia skrev 2012-03-03 12:06:34 följande:
Man kastas mellan hopp och förtvivlan... Vi har pratat om donation men de e inte något som vi känner att vi vill...
Va skönt att du mår bra på medusinerna... Kanske e de så att de har varit situationen som gjort att jag mådde sämre denna gången...vårt mirakel blir 8 år detta året å de gör mig väldigt stressad... Dels vill jag inte ha försökt få barn under hela hennes liv å den ville jag ju ha barn "nära", hon var inte änns 2 år vid första försöket...hoppas inte hon förstår å känner att hela hennes barndom har hennes föräldrar försökt få fler barn...
Hon är mitt allt! De e för henne som jag orkat gå ur sängen å fortsätta leva i perioder!! Men längtan efter de andra barnet är större än första... Jag hade ingen anning vad jag längtade efter första gången...