Inlägg från: Snöuggla |Visa alla inlägg
  • Snöuggla

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Hurraaaa...
    Gjorde Kub idag ingen ökad risk för kromosomfel Baby hade vuxit som den skulle och både kissade och hoppade hit och dit under UL.

Kanske ska börja tro på det nu Glad 

• Snöuggla
    Tabbs2 skrev 2012-05-25 10:43:34 följande:
    Härligt med lyckade UL o tester JLD o Snöuggla:) Shit nu måste det ju börja bli ganska verkligt eller:)?

Det här med o känna på sig saker, är ganska otäckt tycker jag...jag har en bestämd känsla av att vi aldrig kommer få egna barn...hoppas att just den känslan är fel...

Underbart härliigt väder iaf:) ska njuta hela helgen:) O fira att vi precis en bra bit skog -runt vår stuga (va vi nu ska med det till hahaha:) )
    Jag känner nästan så också fast jag har den lille i magen, jag tror det är en slags försvar.Hoppas jag vågar tro på detta  snart och tror visst du får ett eget barn....
  • Snöuggla
    HjärtaÄLHjärta 
    ca 1-3/6 Tabbs 
    ca 19-22/5 tm78

{#emotions_dlg.flower}BIM  {#emotions_dlg.flower} 
    ca 17/6 Tabbs 
    ca 4-6/6 tm78

PlusPLUSPlus 
    11/2, JLD1979 
    1/3 Draken 27/3 
    Snöuggla 9/4 CT11

GravidGRAVID VECKAGravid 
    v19 JLD1979 
    v16 Draken 
    v13 Snöuggla 
    v11 CT11   

Nalle BF Nalle 
    121021, JLD1979 
    121112, Draken men allt över v 36 är bara bonus...
    121203 Snöuggla 
    121215 CT

BabyFÖDDABaby
  • Snöuggla

Ja, det är konstigt att det blir en liten liten person på bara några veckor.....bönan var lite difus...

Tack alla känner mig glad och mör. Sov nog inte så mycket i natt :) 

• Snöuggla

Min mamma skulle kunna säga likadant om hon var på det humöret....

Ja jättefint hus  , Grattis :)

• Snöuggla

Huuuu tur att det inte var förlossning, även om det är trist att inte må bra. jag tittade på när min man tog ett kvällsdopp i havet. Vågade bara bada fötterna för att inte chocka plutten . Sov gott inatt :)

• Snöuggla

CT;

Jag tycker inte man måste göra Kub, som min läkare sa som gjorde kub:et. Man glömmer bort att focusera på att faktiskt nästan alla de små bebbarna föds friska :) Jag har haft två missfall men lätt att bli gravid så för mig känndes det som att jag hellre ville veta att den inte skulle dö snart igen, om så var fallet och då hellre terminera graviditeten själv. Men som tur var behövdes inte det.

Lita på att allt är bra :) 

Jag har blivit mycket piggare på alla sätt den senaste veckan är 13+0 idag dvs v 14 jippie en vecka till andra trimestern. Så du har nog bara någon vecka kvar av tröttheten..... 

Berättade för några på jobbet igår, det kändes jätte konstigt. Nästan förbjudet. Jobbar som pedagog och vill inte att mina elever ska se det ännu, men snart måste jag nog avslöja det..... 

• Snöuggla
    Tabbs2 skrev 2012-05-29 13:12:45 följande:
    CT- säkert hänger allt ihop så är det ju:) åh ja det påverkar nog jättemkt att det är som det är med min mamma just nu, men vet inte vilket som är värst...det var så mkt som gjorde mig upprörd förut oxå:) det är som det är...

Fick reda på att ett par vänner ska få sin tvåa nu i oktober...de fick sitt första barn ett tag efter vårt första MF...o nu ska de redan ha sitt andra....o vi kämpar på med första...känns bara för mkt...jag pallar inte...o nästa vecka är det BF för vårt tredje MF....great...

TM- hur går d?
    Jag har flera kompisar som får barn på mitt nästa mf- bf datum, men jag brukar tänka att det är ju inte mitt barn. Hur det än går för alla andra så får de ju inte mina barn och jag vill inte heller ha deras. Tycker också att man får känna att det är jobbigt, och orättvist....Väntan är olidlig. 

• Snöuggla

Tabbs; har du kollat koagulerings test? Det fixade min husläkare åt mig. Det är ett blodprov dom kan visa något med krånglande blod grejs . Förlåt min vaga förklaring men det var något som kunde krångla. Tog åtta rör blod för det testet. :/ har du varit på akupunktur ännu? för det tog bort mina mellan blödningar nästan helt :)

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?