30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
Gjorde Kub idag ingen ökad risk för kromosomfel hade vuxit som den skulle och både kissade och hoppade hit och dit under UL.
Kanske ska börja tro på det nu
Ja, det är konstigt att det blir en liten liten person på bara några veckor.....bönan var lite difus...
Tack alla känner mig glad och mör. Sov nog inte så mycket i natt :)
Min mamma skulle kunna säga likadant om hon var på det humöret....
Ja jättefint hus , Grattis :)
JLD hoppas du mår bättre:)
Huuuu tur att det inte var förlossning, även om det är trist att inte må bra. jag tittade på när min man tog ett kvällsdopp i havet. Vågade bara bada fötterna för att inte chocka plutten . Sov gott inatt :)
CT;
Jag tycker inte man måste göra Kub, som min läkare sa som gjorde kub:et. Man glömmer bort att focusera på att faktiskt nästan alla de små bebbarna föds friska :) Jag har haft två missfall men lätt att bli gravid så för mig känndes det som att jag hellre ville veta att den inte skulle dö snart igen, om så var fallet och då hellre terminera graviditeten själv. Men som tur var behövdes inte det.
Lita på att allt är bra :)
Jag har blivit mycket piggare på alla sätt den senaste veckan är 13+0 idag dvs v 14 jippie en vecka till andra trimestern. Så du har nog bara någon vecka kvar av tröttheten.....
Berättade för några på jobbet igår, det kändes jätte konstigt. Nästan förbjudet. Jobbar som pedagog och vill inte att mina elever ska se det ännu, men snart måste jag nog avslöja det.....
Tabbs; har du kollat koagulerings test? Det fixade min husläkare åt mig. Det är ett blodprov dom kan visa något med krånglande blod grejs . Förlåt min vaga förklaring men det var något som kunde krångla. Tog åtta rör blod för det testet. :/ har du varit på akupunktur ännu? för det tog bort mina mellan blödningar nästan helt :)