Inlägg från: Snöuggla |Visa alla inlägg
  • Snöuggla

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Ct; Tack skönt att du hittat ro i din sjukskrivning. Läste en skylt hos min sjukgymnast handlade om blodtryck men jag tycker det kan gälla många saker , det stod
    "Hellre lite ro än mycket oro " värt att tänka på :)

• Snöuggla

Ähhh ni får väl ge lite extra båda två; när det krånglar lite så kan inte allt vara ren njutning ägget kan snurra där inne i fem dagar så kör på. Om det inte blev klibbigt så kan den ju kommit längre in. ;) vi körde många extra dagar sist och det gick ju bra :) och det räcker med lite:)

• Snöuggla
    {#emotions_dlg.flower}BIM {#emotions_dlg.flower} 
    ca 31/10 tabbs

PlusPLUSPlus 
    11/2, JLD1979
    1/3 Draken 
    27/3 Snöuggla
    9/4 CT11

GravidGRAVID VECKAGravid 
    v36 JLD1979
    v35 Snöuggla
    v32 CT11   

Nalle BF Nalle 
    121021, JLD1979 
    121114, Draken 
    121203 Snöuggla 
    121220 CT

ÄppleCOMING UPÄpple 
    24/10 VUL, tm78

BabyFÖDDABaby
    Drakens lille son!!
  • Snöuggla

Tm jag håller tummarna för de små foliklarna :)

Jag har plötsligt "bara" 39 dagar kvar känner mig svimfärdig ibland och har haft massa huvudvärk. Kan knappt gå och andas samtidigt. Jobbar som sångfröken så det är inte optimalt. Men plutten buffar på där inne och mage och barnkammare växer. Fattar ändå inte att den ska komma så snart..... Vågar inte tro på det. Men hoppas så att allt ska gå. Har ju varit gravid i nästan två år känns det som nu får det vara nog. Har varit på föräldrar utbildning men profylax kursen gav mer tycker jag :) kram

• Snöuggla
    ca 31/10 tabbs 

PlusPLUSPlus 
    11/2, JLD1979 
    1/3 Draken 
    27/3 Snöuggla 
    9/4 CT11

GravidGRAVID VECKAGravid 
    v36 JLD1979 
    v36 Snöuggla 
    v33 CT11   

Nalle BF Nalle 
    121021, JLD1979 
    121114, Draken   
    121203 Snöuggla 
    121220 CT 

ÄppleCOMING UPÄpple 
    31/10 VUL, tm78 
    6/11, första samtal på Rikshospitalet (statligt finansierat IVF), tm78  
    12/11 äggledarspolning, tabbs 
    11/12 återbesök gyn få provresultat m.m., tabbs

BabyFÖDDABaby 
    Drakens lille son!!
  • Snöuggla

29 dagar kvar nu, ska jobba sista veckan konstigt.... Hade sf mått 34 i fredags 35+3 bra blodtryck och järnvärde. Har fortfarande sammandragningar när jag rör mig. Men känns ändå helt ok :)

• Snöuggla

Tm; heja äggen det behövs ju bara ett håller tummarna :) fattar att du missade delar av infon när den var så positiv :) man kan bli förvirrad av mindre....

Fyra dagar jobb till konstigt men skönt orkar faktiskt inte mer nu. Jag kan inte fatta att det ska komna en bebis men hoppas ;)

Har börjat se sjukt dåligt också man kan tydligen det under grav nåja det ska också gå tillbaka

Heja alla oss :)

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?