Inlägg från: Snöuggla |Visa alla inlägg
  • Snöuggla

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Tabbs jag tror att ett svagt streck alltid är gravid inte som med äl-test de måste ge starkt streck. Jag blev galen och gick över till cb digital test dyrare men tydligast :) håller våra tummar :)

• Snöuggla

Heja ct :) skönt att de satt igång dig under omständigheterna . hoppas bebis snart är i dina armar lycka till vi håller tummarna :) kram

• Snöuggla

ct;grattis grattis du klarade det :) bra jobbat nu är du mamma hurra hurra hurraaa Tjingeling ; jag hade också två missfall på raken man blir rädd och ängslig.... Men nu har jag en liten snarkande dotter bredvid mig en månad idag :)

• Snöuggla

Grattis tabbs :) kul med giftemål. God fortsättning till alla och ett gott nytt 2013 :)

Vi har det bra lilltösen växer så det knakar har lite ont i magen på kvällarna men är världens finaste :)

• Snöuggla

Hej alla :) har försökt hänga med lite i läsningen. Hoppas så in i bänken att snart få läsa om ett nytt plus. Min lilla plutt växer och mår bra :) det är konstigt att man plötsligt har henne här. Jag tar henne inte för givet och pausar ibland bara för att förstå ynnesten i det hela. För det är lätt att glömma den tiden innan vilket kanske är bra . Fast med den i bakgrunden blir skrikiga dagar, nätter ömma bröstvårtor och lite pengar trivialiteter. Önskar så att ni snart får plussa. Inte för att oron går över, andas hon ska det låta, lukta se ut så. Men det är det värt . På onsdag blir hon tre månader skulle varit två idag om hon kommit på utsatt datum. Hon har ändå skenat i storlek och är+ på alla kurvor :) imorgon ska hon vaccineras :( jag älskar henne mest på jorden. Kämpa på och tappa inte hoppet stor kram från mig

• Snöuggla

Ägget kan snurra runt i flera dagar. Min Lill tjej verkar ha fäst tre dagar efter jag fick glad gubbe på äl- test :)

• Snöuggla

Tjingeling ; absolut ett + hurra hurra underbart :) köp ett clear blue digital då står det gravid :) om du inte redan gjort det. Heja dej :) kram

• Snöuggla

Jag är också huvudvärks person ;) hade nästan ingen under grav. Angående konstiga känningar och stickningar hade jag likadant både vid ma mf och grav ;) så det kann sticka och ila och allt möjligt även om det är bra :)

• Snöuggla

När man är gravid kan det kännas mer på den sidan som ägget släppte ifrån. Oroa dig inte ;) från en annan som haft alla funderingarna...

• Snöuggla

Hej tjejer kolla klippet på tv 4 morgon om missfall. Min vän har även startat företag om barnlöshet efter 4 missfall . ascolta heter det. Gilla på Facebook :) kram

• Snöuggla

Dumma beslut det där, har man ett sämre värde på något prov borde man väl få FLER försök .Tycker jag iallafall :/

Själv är jag fortfarande oerhört ödmjuk och tacksam för min bebis. Jag lämnade blommor till läkaren som tog prover på mig, när alla andra tog lättvindigt på det hela. Ska ge några till min kinesdam som är akupunktör också.

Det går annars toppen men jag har inte slutat oroa mig, men det är det värt.

Hoppas iallafall att våren kommer nu och värmer upp oss alla

Kram

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?