Inlägg från: Snöuggla |Visa alla inlägg
  • Snöuggla

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

CT hur har det gått på TUL?

• Snöuggla
    CT11 skrev 2012-09-27 07:30:04 följande:
    Hej!
    Snöuggla- TUL gick helt ok, vår lill* är 13,5% mindre än normalt, men inom kurvan. Vägde ca 1000 gr, när "normalt" är 1200gr. Så ska dit igen om 2 veckor och hoppas h*n fortsätter att växa till sig!

Tabbs- {#emotions_dlg.flower} KRAM t dig!! {#emotions_dlg.flower} 

Tm- Förstår verkligen det där med pengar vs. tid. Var hittar man alla pengarna liksom? På något sätt får man kanske fram dem... Och det här är ju viktigt!!  
    Min systers dotter var hela tiden "under kurvan" men kom flygandes ut tre veckor tidigt och vägde 3500 :)
    så det behöver inte ens stämma. Men bra om de följer sin egen kurva iallafall, alltid kul att få kolla igen på den lil'

Jag går upp massa i vikt och magen är som en boll så här växer det nog hade SF mått 29 i 29+2 :) har en stund kvar till TUL.... Men man vet ju aldrig. Spännande och nervöst det där...
  • Snöuggla
    {#emotions_dlg.flower}BIM {#emotions_dlg.flower} 
    ca 2/10 tabbs
    ca 18/10 (sista BIM innan första IVF... HÅLL TUMMARNA!!), tm78

PlusPLUSPlus 
    11/2, JLD1979
    1/3 Draken 
    27/3 Snöuggla
    9/4 CT11

GravidGRAVID VECKAGravid 
    v36 JLD1979
    v32 Snöuggla
    v28 CT11   

Nalle BF Nalle 
    121021, JLD1979 
    121114, Draken 
    121203 Snöuggla 
    121220 CT

ÄppleCOMING UPÄpple 
    26/9 TUL, CT
    10/10 TUL Snöuggla

18/10 Gynläkarbesök forsatt utredning?
    ca 19/10 IVF-start, tm78

BabyFÖDDABaby
    Drakens lille son!! 
  • Snöuggla

Haj haj!
    Har varit på TUL idag, en liten tjej visade upp hela härligheten, men inte ansiktet.
    Hon ligger med huvudet ner(fast det visste jag redan) och väger 2121g (32+1 ) +7% :)

Jag har kollat upp irriterande sammandragningar två ggr men verkar inte vara påverkad av dem, förutom att det är lite jobbigt för mig att vara en ständig vattenmelon. Hoppas hon stannar inne några veckor till iallafall.... 

Nu ska jag jobba puhhhhh....

Ha det bra allihopa :) 

• Snöuggla
    {#emotions_dlg.flower}BIM {#emotions_dlg.flower} 
    ca 31/10 tabbs
    ca 18/10 (sista BIM innan första IVF... HÅLL TUMMARNA!!), tm78

PlusPLUSPlus 
    11/2, JLD1979
    1/3 Draken 
    27/3 Snöuggla
    9/4 CT11

GravidGRAVID VECKAGravid 
    v36 JLD1979
    v33 Snöuggla
    v30 CT11   

Nalle BF Nalle 
    121021, JLD1979 
    121114, Draken 
    121203 Snöuggla 
    121220 CT

ÄppleCOMING UPÄpple 
    10/10 TUL, CT
    18/10 Gynläkarbesök forsatt utredning, tabbs
    ca 19/10 IVF-start, tm78

BabyFÖDDABaby
    Drakens lille son!! 
  • Snöuggla

Tabbs; tänk om "hindret" är hittat :) hoppas det bra att det känns positivt:).

Draken; hur mycket väger er plutt nu? Jag höll en liten på samma vikt som vår för någon vecka sedan känns lite konstigt . Men det är skönt att veta att varje dag blir tryggare.

Ct ; -14% är väl inte särdeles alarmerande det är ju lite godtyckligt det där med. Du får äta lite mer ;) och jag lite mindre.

• Snöuggla

Ct absolut minst en sak om dagen bör vi väl få nojja över. Vi har ju gett oss in på ett liv av det ;)

• Snöuggla

Tm; dom trodde flicka på rul också men nu var det så säkert det kan bli med bildbevis då hon hade rumpan rakt upp

Ct jAg jobbar 110% på två jobb. Har typ knappt rast när jag är på jobbet ;) ska stanna hemma tre dagar nu känns konstigt för jag är så plikttrogen men behöver lite vila nu ...

• Snöuggla

Bra med vikten :) heja :)

Jag är duktig och har sjukanmält mig till tisdag fast jag har dåligt samvete :/

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?