30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
CT hur har det gått på TUL?
CT hur har det gått på TUL?
Tabbs, så tråkigt. Men vet du man orkar mer än man tror. Du kommer klara det
Haj haj!
Har varit på TUL idag, en liten tjej visade upp hela härligheten, men inte ansiktet.
Hon ligger med huvudet ner(fast det visste jag redan) och väger 2121g (32+1 ) +7% :)
Jag har kollat upp irriterande sammandragningar två ggr men verkar inte vara påverkad av dem, förutom att det är lite jobbigt för mig att vara en ständig vattenmelon. Hoppas hon stannar inne några veckor till iallafall....
Nu ska jag jobba puhhhhh....
Ha det bra allihopa :)
Tabbs; tänk om "hindret" är hittat :) hoppas det bra att det känns positivt:).
Draken; hur mycket väger er plutt nu? Jag höll en liten på samma vikt som vår för någon vecka sedan känns lite konstigt . Men det är skönt att veta att varje dag blir tryggare.
Ct ; -14% är väl inte särdeles alarmerande det är ju lite godtyckligt det där med. Du får äta lite mer ;) och jag lite mindre.
Ct absolut minst en sak om dagen bör vi väl få nojja över. Vi har ju gett oss in på ett liv av det ;)
Tm; dom trodde flicka på rul också men nu var det så säkert det kan bli med bildbevis då hon hade rumpan rakt upp
Ct jAg jobbar 110% på två jobb. Har typ knappt rast när jag är på jobbet ;) ska stanna hemma tre dagar nu känns konstigt för jag är så plikttrogen men behöver lite vila nu ...
Bra med vikten :) heja :)
Jag är duktig och har sjukanmält mig till tisdag fast jag har dåligt samvete :/