CT11 skrev 2012-05-08 19:54:22 följande:
Tabbs- jag röstar såklart också på nidblödning! Hoppas nu för bövelen!! Annars ett VUL för att kolla så allt stämmer...?
Tm- Jag tycker att gott humör är ett ganska säkert tecken faktiskt. Båda gånger som jag blivit gravid det senaste året har jag innan bim varit på väldigt gott humör. Har då inte heller haft så mycket känningar. Håller tummar och tår!!
JLD- Gulliga! På en vägg eller hela rummet?? Jag tycker också att bitar av tapet kan sättas i ram eller liknande så tröttnar man inte lika snabbt.
Draken- måste erkänna att min mage putar en hel del... Jag har nog inte dina magmuskler gissar jag
.
Snöguggla- hur går det för dig, hur mår du?
Ego- mår mycket bättre de senaste 2 dagarna, har lyckats klämma ned både espresso (behövde för ett jobbmöte) och lite mat. Har gott på JLDs trogna mack-diet senaste veckorna pga illamåendet... Lill-räkan behöver lite grönsaker
. Har också träffat en terapeut för att få prata av mig om det här mörkret som jag har känt av. Det var jätte skönt. Vi kommer att ses ca 6 gånger. Välbehövligt.
Ha ha jag går också på mack- diet, känns ju inte som det bästa för den lille men bättre än inget. Påföljden är en stor och svullen mage. Så det blir nog ingen överaskning för omgivningen när jag släpper bomben. (efter kubet den 25e) Då lär jag vara rund som en boll. Har mått lite bättre i två dagar nu, mindre illamående. Det är trevligt.
Längtar efter sommaren, hoppas hoppas att den lille stannar kvar och mår bra och att jag ska få en hård liten kulmage istället för valk-högarna som jag har nu hahahahaaaa. Får semester 20 juni :)