X, missfall eller vad? Superstarkt streck...
Var i förrgår till doktor och fick vul då symtom försvunnit. Räknade då att jag var i vecka 7+. Jag hade också haft en liten ljusgulbrun flytning. Hon hittar en hinnsäck, stor som den ska vara i 6+1. Jag är regelbunden så jag konstaterar att graviditeten är över. Precis som jag trott. Dock säger doktorn att hon anar något som ser ut som en gulesäck och även att det kan vara utomkveds. Ikväll tog jag ett gravtest och det är tydligare än något av mina tidigare test. (tagit många.....) Ska jag kanske utgå ifrån att det är ett x? Borde jag inte komma under vård då? Känns så grymt och knepigt att titta på det superstarka strecket och känna glädje i en millisekund tills jag resonerar med mig själv att det inte finns något att vara glad för. Doktorn har skrivit i journalen, som jag ska bära med mig om det blir akut, att det kan vara såväl normalt, som x som missfall. Muntligen sa hon dock att det ser ut som ett missfall. Usch, känner mig som en tickande bomb. :( Vill inte mista min äggledare ovanpå all annan skit. Mitt tredje missfall detta, men har en ljuvlig dotter som tur är. På måndag blir det nytt hcg- test samt nytt vul.
Kanske jag bara vill skriva av mig lite. Just nu känns livet grymt med alla bebisar som bokstavligen föds runt mig, i kvarteret, i vänkretsen, i släkten. Vill ha ett syskon! Tack för att du läste.