X, missfall eller vad? Superstarkt streck...
Jag hade ett X för ca ett år sedan. Allt verkade ok till v 7. Då fick jag fruktansvärda smärtor och fick åka in akut.
Så på mig kändes Utomkvedet och det rejält också. Hoppas det går bra för dig.
Jag hade ett X för ca ett år sedan. Allt verkade ok till v 7. Då fick jag fruktansvärda smärtor och fick åka in akut.
Så på mig kändes Utomkvedet och det rejält också. Hoppas det går bra för dig.
Hej
Vad trist att höra om era X och missfall
Vad olika det verkar vara överallt. När jag hade mitt X så tog dem bort högra äggledaren. Jag åkte i på morgonen var hemma på eftermiddagen. Jag var sjukskriven dagen efter men jobbade på måndagen igen. Inte ett enda återbesök gjorde jag. Blev bara kollade när vi började med IVF tre månader senare.
Jag jobbat på kontor så sitter mest men jag hade ju såklart ont. Inte så farligt men det gick bra att jobba med lite smärtstillande.
Dem frågade inte vad jag jobbade med sa bara att jag skulle ta det lite lugnt. Lägga om kompressorerna på ärren osv. Det gick bra att jobba och ärren läkte enormt snabbt.
Ja jag har tänkt lite efter att det var konstigt att vi inte pratade om något sånt.
Jag var tyvärr med om ett sent avbrytande ( v17 ) pga sjukdom hos bebis, nu i januari. Efter det var jag sjukskriven tre veckor. Men då mådde jag mycket sämre både psykiskt och fysiskt
Hoppas det går bra för er och ni snart får en lyckad grav.