• Familjeliivsfinastenick

Hur WT är du?

Gjorde en ny.
    Mitt första  andra quiz vette tusan hur det blev men jag släpper ändå lös det. WT är ett fånigt begrepp och knappast applicerbart på Svenska förhållanden men du vill ändå veta om du är det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 08:18
    0-2 Du bakar tårtor, scrappar och klär dina barn i om inte könsneutrala färger så gärna kulörta danska märkeskläder.
    Några bloss på en fest för några år sedan och vara fl:are är inte så trashigt.

3-6 Du är en trött och bitvis sliten mor men ryck upp dig! Fullt så urblekt och sliten som dina ungdomsårs gaddningar behöver du inte vara.

7-9 Du är en ung mamma en stark mamma men du tar även för dig av livets glädjeämnen. Barnen tycker dessutom att allt blir roligare om mamma är glad. *shkål*

10 Troll! Nej du tog inte testet för det är så fördomsfullt. Nej nej om det kommer ett BT-test så kanske.

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Hur WT är du?
  • Ms Foster

Kunde inte ens göra klart testet eftersom jag inte har några ungar. Gissar att jag inte är så wt då.

• Anton Chigurh

1 rätt av 10. Är jag bra eller jävligt bra ???  Bara undrar.....

Kill them all and let God sort them out. Arnaud Amalric.
  • Lemonysnickets
    lokisse skrev 2011-05-15 20:45:18 följande:
    hon det är en hon.
    jag menar hallo har du inte mer koll än sa tycker jag att det är tragiskt att ni gift er... fatta att du blivigt utnytjad
    haha! Sjukt bra diskussion - som vanligt!
    happy feet!
  • luckynumber

Ditt bästa resultat är 0 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 174 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 1 rätt.

Hm och jag som gillar att vinna i frågesport!

varför heter det frågeSPORT f.ö? 
  • ForReal

Quizet har tagits av 183 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 1 rätt.

Haha, och jag som tyckte jag var lite WT iaf :)

• Kazeer
    Quizet har tagits av 193 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 1 rätt.
    Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • Tecken

Jag kan inte göra quizzet: Jag har 0 barn med 0 karlar.

• Familjeliivsfinastenick

0 barn betyder att du själv är ett barn eller absolut inte wt alls. Ett sant wt börjar avla väldigt tidigt.  *styrkekramar*

Svar på tråden Hur WT är du?